معضلات انفجاری سامسونگ ادامه دارد!
انفجار محصولات سامسونگ به ماشین لباسشویی‌های این شرکت هم سرایت کرد!
کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا یا همان "CPSC" امروز طی بیانیه‌ای به طور رسمی به مصرف کنندگان آمریکایی هشدار داد که برخی از ماشین لباسشویی‌های سامسونگ در حین استفاده دچار انفجار می‌شوند. بنابراین تا حد امکان از این محصولات استفاده نکنید!

1606683296_1_0.gif

ظاهرا معضلات انفجاری سامسونگ ادامه دارد! پس از انفجارهای متعددی که به دلیل مشکل باتری گلکسی نوت 7 ایجاد شده بود، نوبت به گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اج رسید و حال این مشکل به ماشین لباسشویی‌هایی سامسونگ هم سرایت کرده است! خبر مورد نظر کاملا رسمی بوده و توسط کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا ارائه شده است. بنا به گزارش این سازمان، مصرف کنندگان بسیاری از انفجار ناگهانی و بی‌دلیل ماشین‌ لباسشویی‌های با ظرفیت بالای سامسونگ در حین استفاده خبر داده‌اند.

بنا به اطلاعات کمیسیون ایمنی محصولات آمریکا، از اوایل سال 2015 تا کنون تنها 21 مورد از این انفجارها توسط منبع ABC News گزارش شده و موارد مشابه در مناطقی همچون تگزاس (Texas)، ایندیانا (Indiana) و جورجیا (Georgia) هم رخ داده است. سامسونگ به دلیل بروز این مشکل و عدم توجه به ایمنی مصرف کنندگان در دادگاه نیوجرسی مورد بازخواست واقع شده و باید در قبال این موضوع پاسخگو باشد.

طبق ادعای برخی از مصرف کنندگان، ماشین لباسشویی‌های سامسونگ در شرایط کارکرد سنگین به طور ناخودآگاه و بی‌دلیل منفجر می‌شوند. شدت انفجار مورد نظر بسیار زیاد است. یکی از مصرف کنندگان این محصولات که سانحه مورد نظر را از نزدیک تجربه کرده می‌گوید شد انفجار ماشین لباسشویی به حدی بود که سوراخ بزرگی در دیوار اتاق ایجاد کرد و امکان ورود به گاراژ را فراهم آورد!

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا اشاره کرده که مصرف کنندگان تا حد امکان از ماشین لباسشویی‌هایی که از ماه مارس سال 2011 تا ماه آوریل 2016 توسط سامسونگ تولید و روانه بازار شده‌اند استفاده نکنند. با این حال این سازمان اشاره مستقیم به مدل دقیق ماشی لباسشویی‌های مورد نظر نداشته است. سامسونگ هم در قبال این موضوع از خود عکس‌العمل نشان داده و سریعا در سایت رسمی خود عنوان داشته که موضوع و مشکلات ایجاد شده را بررسی می‌کند. سامسونگ اشاره کرده که انفجارهای ایجاد شده دلایل خاصی داشته‌اند که باید مورد بررسی قرار گیرند. سامسونگ می‌گوید:

 "تاکنون میلیون‌ها نفر از مشتریان ما از ماشین‌ لباسشویی‌هایی که در بازه‌ زمانی یاد شده تولید شده‌اند استفاده کرده و از عملکرد آن‌ها کاملا راضی هستند. مشکلات ایجاد شده بسیار نادر بوده و مطمئنا دلایل خاصی دارند. با این وجود توصیه می‌کنیم که مصرف کنندگان تا حد امکان از شستشوی پارچه یا الیاف سنگین نظیر پتو در ماشین لباسشویی‌های مشکوک ممانعت به عمل آورده و سرعت چرخش آن‌ها را در حالت‌های کم تنظیم کنند."

به واقع مشخص نیست که داستان‌های انفجار محصولات شرکت کره‌ای سامسونگ تا چه زمان ادامه پیدا می‌کند! سامسونگ هم اکنون به شدت در تلاش است تا مشکلات مربوط به فبلت گلکسی نوت 7 را برطرف کرده و نسخه‌های جایگزین آن را در اختیار کاربران قرار دهد. حال ماشین لباسشویی‌های انفجاری سامسونگ هم به جمع معضلات این شرکت اضافه شده است! به واقع دلیل انفجار ماشین لباسشویی‌های سامسونگ می‌تواند چه باشد؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟