دو عضو جدید خانواده ادواش
12/06/1395 - 04:59
IFA 2016: ماشین‌های لباس‌شویی ادواش جدید سامسونگ
سامسونگ با دوسری جدید از ماشین لباس‌شویی‌های ادواش (AddWash) خود وارد برلین شد. این دو سری جدید به نام‌های اسلیم (Slim) و خشک‌کن کمبو (Washer-Dryer Combo) در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ رونمایی و به زودی روانه‌ بازارهای جهانی خواهند شد.

1606683296_1_0.gif

سامسونگ سال گذشته ماشین لباس‌شویی‌های ادواش سری WW8500 را در ایفا ۲۰۱۵ معرفی کرد. این مدل از ماشین لباس‌شویی‌ها یک در اضافه دارند که به وسیله آن  می‌توان پس از روشن کردن دستگاه، لباس‌های جا مانده را به فرآیند شست‌وشو اضافه کرد. به‌نظر می‌رسد استقبال از این محصول به نحوی بوده است که مدیران این شرکت را مجاب کرده مدل‌های جدیدی از این ماشین لباس‌شویی را روانه بازار کنند. مدل اسلیم که امسال رونمایی شده، مناسب خانه‌های کوچک است و مدل خشک‌کن کمبو، قابلیت ضدعفونی لباس‌های با هوای گرم را دارد. 

خشک‌کن‌های سریع کمبو

سری کمبوی ادواش در دو مدل عرضه خواهد شد. از ویژگی‌های جدید و مشترک این دو مدل استفاده از قابلیت ایرواش (Air Wash) است که با کمک آن می‌توان لباس‌ها را از طریق هوای گرم ضدغفونی کرد. 

مدل WD6500K این سری از ادواش‌ها ۹ کیلوگرم ظرفیت دارد. به اضافه اینکه فناوری اکوبابل (Eco Bubble) که امکان شست‌وشو و حباب‌سازی را با آب خنک فراهم می‌کند، هم در این مدل وجود دارد. در فناوری اکوبابل فرآیند تبدیل مواد شوینده به حباب با آب‌خنک انجام می‌شود که این موضوع علاوه بر کاهش آسیب بافت لباس‌ها، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی دستگاه می‌شود.

مدل‌های جدید کمبو ادواش‌ها قابلیت Super Speed را دارند که یک راهکار قدرتمند برای شست‌وشوی روزانه لباس‌ها است. در این حالت به دلیل کاهش زمان خشک‌کردن  لباس‌ها، برنامه شست‌وشو در ۵۹ دقیقه به پایان می‌رسد. مدل WD5500K سری اداواش‌های کمبو در سه گنجایش مختلف هفت، هشت و ۹ کیلوگرمی به بازار خواهند آمد. ضمن اینکه این مدل‌ از فناوری اکوبابل و Bubble Soak برخوردار خواهد بود.

ادواش‌هایی برای زندگی مدرن

سری اسلیم (Slim) ادواش‌های سامسونگ با سه مدل به نام‌های WW6500K، WW5500K و WW4500K روانه بازار جهانی خواهند شد. این سه مدل در چهار ظرفیت مختلف ۶، ۷ ، ۸ و ۹ کیلوگرمی تولید شده‌اند که مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت و خانه‌های کوچک است.

هر سه مدل علاوه بر فناوری اکوبابل، از فناوری Bubble Soak برخوردار هستند. فناوری Bubble Soak برای لکه‌زدایی بهتر لباس‌ها استفاده می‌شود. همچنین موتور اینورتر دیجیتال موجود در ادواش‌های سری اسلیم تضمینی مناسب برای طول عمر بالا و بادوام محصول، صدای بسیار کم در حین شست‌وشو و مصرف بسیار پایین انرژی خواهد بود.

اپلکیشن Smart Check یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی مدل اسلیم ادواش‌ است که عیب‌یابی محصول را به سادگی امکان‌پذیر کرده است. با استفاده از اپلیکیشن Smart Check مراحل اولیه عیب‌یابی یا تعمیرات احتمالی دستگاه در زمانی بسیار کم و از طریق این برنامه انجام خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟