اینستاگرام غرق در هشتک بهداد سلیمی
27/05/1395 - 20:40
هک سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری توسط یک ایرانی‌!
اینستاگرام رسمی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از صبح امروز مورد هجوم ایرانی‌های مودب با هشتک بهداد سلیمی قرار گرفت اما ساعاتی پیش سایت این فدراسیون به طور کامل هک و بر اساس آنچه که گفته می‌شود در اختیار یک ایرانی با نام مستعار «مستر آف پین» قرار گرفت.

1606683296_1_0.gif

پس از اتفاق‌های تلخ دیشب برای وزنه‌بردار سنگین‌وزن ایران، بهداد سلیمی و ناداوری‌هایی که رخ داد؛ انتظار حرکت جدیدی از سوی کاربران فضای مجازی ایرانی می‌رفت اما شاید کسی انتظار نداشت که سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری هک و به طور کامل با پست‌ها و تصاویر هکر ایرانی روی وب نمایش داده شود. فردی به نام «مستر آف پین» کنترل این سایت را به دست گرفته و در بخش‌های مختلف و عکس و متن قرار داده است. 

این هکر عکس بهداد سلیمی در المپیک لندن را روی سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری قرار داده است و از مدیران این سایت درخواست کرده با وی تماس بگیرند. صبح امروز نیز پیج رسمی اینستاگرام این فدراسیون با هشتک بهداد سلیمی مورد حمله قرار گرفته بود و کاربران برخلاف تجربه‌های گذشته به‌جای هتاکی سعی کردند مودبانه و در سکوت و فقط با یک هشتک اعتراض خود را نشان بدهند. 

درباره واکاوی این رفتار کاربران ایرانی که هیچ‌گونه سودی برای ورزشکار ایرانی یا فدراسیون وزنه‌برداری ایران ندارد و برعکس ممکن است باعث محرویت این فدراسیون از بازی‌های المپیک شود و البته مورد تایید مقامات رسمی ایران نیست؛ حرف و حدیث زیادی هست که سعی خواهیم کرد در جای خودش در روزهای آتی بدان بپردازیم. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟