هوشمندسازی خودرو
از صفحه‌نمایش اسمارت‌فون به صفحه‌نمایش گیرنده‎های خودرو
کنوود، تولیدکننده سیستم‎های سرگرمی‎ داخل اتومبیل، اعلام کرد که نوع جدیدی از گیرنده‎های چندرسانه‌ای DNX این شرکت اکنون به خرده‌فروشی‎ها رسیده و احتمالا تا پایان ماه مارس در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

1606683296_1_0.gif

این گیرنده‎ها اولین بار در ماه ژانویه در نمايشگاه CES توسط کنوود و در پنج مدل مختلف معرفی شدند. مدیر فروش کنوود، تونی مرکادو بیان کرد: "ما هم در زمان برگزاری نمایشگاه CES و هم از طریق واحدهای فروش واکنش‌های مثبتی از جانب خرده‌فروشان دریافت کردیم. نه تنها آنها علاقه خود را به فروش این جدیدترین محصول کنوود نشان دادند بلکه مشتاقانه منتظر ارائه محصولات دیگری هستند که شرایط رانندگی روزانه برای مشتریانشان را بهبود بخشد."
مدل‌های جديد DNX به نسخه به‌روزرسانی شده جهت‌یاب Garmin مجهز شده‌اند. یک ارتباط تنگاتنگ با تامین‌کننده اطلاعات ترافیکی INRIX به این معنا خواهد بود که زمانی رانندگان برنامه INRIX را روی تلفن خود نصب کنند به دو سال اطلاعات رایگان به‌روزرسانی لحظه به لحظه وضعیت ترافیک دسترسی خواهند داشت.

همچنین از آنجا که هر اتومبیلی که بعد از سال 2018 تولید می‎شود، موظف است یک دوربين دید پشت هم داشته باشد، این انگیزه را در دارندگان خودروهایی که فاقد دوربين هستند ایجاد می‎کند تا اتومبیل خود را به‌روزرسانی کنند. گیرنده‌های DNX این کار را راحت می‎کنند زیرا به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بتوانند از دوربين‌های خود کنوود یا سایر تولیدکنندگان ثالث استفاده کنند و روی صفحه‌نمایش خود از سیستم تشخیص اندازه‌گيری فاصله هم پشتیبانی می‎کنند.

تا اینجای کار همه چیزعالی به نظر می‌رسد، اما خبر مهمتر را بشنوید که سازگاری DNX با Miracast است؛ یک فناوری که به رانندگان اجازه می‎دهد به صورت بی‎سیم محتوای صفحه‌نمایش تلفن هوشمند خود را به صفحه‌نمایش DNX منتقل کنند. برای انجام این کار به 120 دلار هزینه اضافه برای تهیه دانگل USB مخصوص احتیاج خواهید داشت. برای کسانی هم که می‎خواهند در یک صفحه‌نمایش بزرگتر محتوای وب را مشاهده کنند یا به وبگردی بپردازند (البته زمانی که اتومبیل در حال حرکت نیست و جان شما به خطر نمی‎افتد) این فناوری بسیار دلپذير خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟