سیستم‌های XPT هیترا در دهکده المپیک ریو
شرکت چینی «Hytera» به طور اختصاصی و انحصاری سیستم‌هــــای ارتباطـــات رادیویی تراکنینگ دیجیتالی DMR مبتنی بر XPT را در دهکده المپیک ریو ۲۰۱۶ نصب و راه‌اندازی کرد تا در بازی‌های تابستانه این دوره استفاده شوند. هایترا، تنها تأمین‌کننده شبکه رادیویی ارتباطی درون دهکده المپیک ریو است.

1606683296_1_0.gif

دهکده المپیک ریو در منطقه بارا دا تیجوکا در جنوب شهر ریودوژانیرو برزیل واقع شده است و نزدیک به ۱۸ هزار ورزشکار به همراه کادر فنی و مدیریتی در زمان بازی‌ها در ۳۶۰۴ اتاق آپارتمانی و هتل اقامت دارند. شرکت هایترا برای ارتباطات میان این دهکده و محل‌ اقامت این ورزشکاران، دو دکل بزرگ UHF در بالای دو ساختمان بلند دهکده نصب کرده است. این سیستم به طور کامل ارتباطات ۸۰۰ دستگاه رادیویی دستی را پشتیبانی می‌کند که برای نیروهای مدیریت و اجرایی، پذیرایی، میزبانی، نظافت و امنیتی استفاده می‌شوند. همچنین برخی از شرکت‌ها و سازمان‌های محلی درگیر با المپیک از این سرویــس رادیویی بهره می‌گیرند. 

مطلب پیشنهادی

از بازی‌های المپیک باید چه درس‌های موفقیتی بیاموزیم؟

دیلان لیو، مدیر بازاریابی بین‌المللی شرکت ارتباطات هایترا درباره این پروژه می‌گوید: «بسیار خوشحالم که بخشی از این بازی‌ها هستیم. سیستم XPT و ترمینال‌های سری PD6 به طور کامل برای مدیریت دهکده و پوشش کامل ارتباطات روزانه نصب شده‌اند.» دیلان لو به شریک هایترا در این پروژه اشاره می‌کند و می‌گوید: «شرکت مخابراتی Riedel Communications به طور کامل و پیشرفته‌ای این سیستم‌ها را در محل بازی‌های المپیک ریو مستقر کرده است تا مطمئن باشد همه‌چیز به خوبی کار خواهد کرد.» چندین شرکت بزرگ مخابراتی مانند هایترا و Riedel، سیستم‌ها و سرویس‌های بسیار پیشرفته‌ای برای بازی‌های المپیک ریو امسال نصب کرده‌اند تا این رویداد با کیفیت بسیار خوبی برگزار شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟