Vaio Phone
معرفی اولین تلفن Vaio بدون دخالت سونی
سونی سال گذشته نام تجاری کامپیوتر Vaio را به Japan Industrial Partners فروخت تا بتواند تمرکز بهتری روی بخش‌های موبایل، بازی و سرگرمی‎ خود داشته باشد. اکنون، بعد از معرفی دو لپتاپ جدید، مالک جدید یک تلفن هوشمند با نام تجاری Vaio را هم ارائه کرده است (کاری که خود سونی هیچ وقت انجام نداد).

1606683296_1_0.gif

نام این تلفن همراه Vaio Phone است و فروش آن توسط شبکه ژاپنی b-mobile انجام می‎شود. برای بسیاری از ناظران، طراحی آن Nexus 4 را تداعی می‎کند. پنل پشتی آن تمام شیشه با لوگوی Vaio است که تمام بالای آن را مزین کرده است و بدنه نرمی‎ دارد. اما برای آن‌هایی که سخت‌افزارهای عرضه شده توسط تولیدکنندگان آسیایی را دنبال می‎کنند، این تلفن همراه در واقع یک کپی از Eluga U2 پاناسونیک است. تلفن پاناسونیک ظاهرا تنها در بازار تایوان فروخته شد، اما توسط همان کارخانه‎ای که تلفن Vaio را توليد می‌کند،ساخته شده است.

سیستم‌عامل اين اسمارت‌فون آندرويد 5.0 است و از تصاویر اولیه‌ای که  منتشر شده به نظر دست نخورده می‎رسد، بنابراین رابط کاربری سفارشی شده‎ای وجود ندارد تا محاسن طراحی فیزیکی آن را خراب کند. این تلفن از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با دقت 720p بهره می‎برد (عجيب است که تلفن پاناسونیک یک صفحه نمایش 1080p داشت)، یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی بی‌نام و نشان با دو گیگابایت حافظه رم قدرت مورد نیاز این تلفن را تامین می‎کنند و یک دوربين 13 مگاپیکسلی هم در پشت آن قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن می‎توان به یک دوربين سلفی 5 مگاپیکسل، 16 گيگابايت حافظه داخلی، یک اسلات کارت MicroSD و یک باتری 2500mAh اشاره کرد.

این تلفن Vaio به صورت آنلاک به قیمتی در حدود 400 دلار فروخته می‎شود، اما نسخه‌های قراردادی آن ارزان‌تر است. در حال حاضر گوشی همراه Vaio تنها در ژاپن تبلیغ می‎شود و Japan Industrial Partners می‎گوید لپتاپ‌هایش احتمالا هرگز خارج از این کشور فروخته نخواهند شد و تلفن Vaio هم ممکن است چنین فرجامی‎ داشته باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟