هدفون بی‎سیم جدید سامسونگ به همراه قابلیت ردگیری تناسب اندام
با این هدفون موزیک گوش کنید و مراقب سلامتی خود باشید!
جدیدترین دستگاه مربوط به خط تولید Gear سامسونگ وارد بازار شد. نام این هدفن بی‎سیم IconX است و وقتی آن را به گوش خود متصل می‎کنید شگفت‌زده خواهید شد. این دستگاه کوچک قادر است حتی از طریق اتصال بلوتوث صدای باکیفیتی را توليد کند. اما IconX که سامسونگ از آن به عنوان «یک هدفون به تمام معنا بدون سیم» یاد می‎کند، کارهای خیلی بیشتری از یک خروجی صوتی تنها انجام می‎دهد: به وسیله آن می‎توان یک ابزار ردگیری تناسب اندام و بررسی ضربان قلب را نیز در اختیار داشت.

1606683296_1_0.gif

IconX می‎تواند داده‎های مربوط به فعالیت روزانه شما از جمله مسافت، سرعت، مدت زمان و میزان کالری سوزانده شده را جمع آوری کند. سنسور ضربان قلب تعبیه شده در این هدفن نیز وضعیت ضربان قلب را در حین ورزش تحت نظر خواهد داد.

این هدفون می‎تواند به طور خودکار وقتی آن را در گوش خود قرار می‎دهید فعال شده و شروع به جمع آوری اطلاعات کند. تمام داده‎های جمع آوری شده توسط IconX سپس با اپلیکیشن S Health سامسونگ همگام سازی شده و اطلاعات و آمار مربوطه را نمایش می‎دهد.

[[nid:]]

زمانی که شما از IconX به عنوان یک هدفون پخش صدا استفاده می‎کنید نیز قابلیت‎های منحصر به فردی در اختیار شما قرار می‎گیرد. این هدفون یک تجربه کامل از صدای استريو را به شما ارائه می‎کند، به این معنا که هر کدام از این دو هدفون بعد از اتصال به تلفن هوشمند و پخش فایل صدا، سیگنال صوتی مختص به خود را دریافت می‎کند. اگر هم مایل باشید صدا تنها از یک گوش پخش شود (مثل زمان‎هایی که در حال مکالمه تلفنی هستید) از آنجا که هر کدام از این هدفون‎ها به طور مستقل عمل می‎کنند، این کار به راحتی قابل انجام است. در زمان استفاده از یکی از این هدفون‎ها می‎توانید هدفون دوم را شارژ کنید.

در مواقعی که کاربر مایل نیست تلفن خود را همراه داشته باشد (مثل زمان‎هایی که مشغول دویدن است)، IconX یک فضای ذخيره‌سازی داخلی دارد که می‎تواند هزار فایل MP3 را در خود جای دهد. کنترل موزیک در حال پخش نیز از طریق تقه زدن یا دست کشیدن روی بخش حساس به لمس این هدفون انجام می‎شود.

قیمت این هدفون 199 دلار است و IconX قاب شارژ مخصوص به خود را در اختیار دارد و می‎توان دو هدفون شارژ شده اضافی را نیز در آن جای داد. این هدفون در رنگ‎های مشکی، آبی و سفید عرضه شده است و چند گیره و اتصال در اندازه‎های مختلف برای قرار گرفتن در داخل و انحنای گوش‎های مختلف برای آن در نظر گرفته شده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟