برای آنهایی که سرشان خیلی شلوغ است
مانیتور چندکاربره 43 اینچ شرکت دل جلوه‎ای تازه به میزکار شما می‎بخشد
مانیتور یکی از مهم‎ترین بخش‎های تشکیل دهنده یک سیستم کامپیوتری است، اما با این وجود کاربران هنگام خرید آن وقت و حوصله کافی برای انتخاب یک مورد مناسب را به خرج نمی‎دهند، وقتی زمان خرید یک مانیتور برای مصارف حرفه‎ای و تجاری هم در میان باشد که اوضاع بدتر است. اما حالا شرکت دل با عرضه یک نمایشگر 43 اینچ 4K و اضافه کردن گزینه‎ای برای تبدیل شدن این مانیتور به 4 نمایشگر مجزای 1080p بدون لبه و حاشیه، انتخاب را برای شما راحت کرده است.

1606683296_1_0.gif

مانیتور Dell P4317Q می‎تواند محتوای ارسالی از چهار ورودی متفاوت را به طور همزمان با دقت تصویر Full HD نمایش دهد. این ورودی‎ها شامل دو HDMI، یک DisplayPort، یک Mini DisplayPort، یک VGA و چهار پورت USB 3.0 است. شما همچنین می‎توانید هر کدام از این صفحه‌نمایش‎ها را بزرگنمایی کرده و از مزایای یک نمایشگر 4K بهره‎مند شوید.

اگر با این توصیفات تصمیم گرفته‎اید وضعیت فعلی چند مانیتوری میز کار خود را کنار گذاشته و به سراغ این مانیتور واحد ساخته دست دل برويد که به گفته خود این شرکت 30 درصد در مصرف انرژی شما صرفه جویی می‎کند، باید خود را برای پرداخت هزینه سرسام آور آن هم آماده کنید. این مانیتور 1,349 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و انتظار ميرود از 23 می‎ روانه بازار شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟