تلفن هوشمند Mi Max شیائومی
گالری عکس: اسمارت‌فون جدید شیائومی با بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش و باتری جهان
تلفن هوشمند بعدی شیائومی‎ حتی از فبلت‎های Mi Note و Mi Note Pro بزرگ‎تر است. Mi Max از یک صفحه نمایش 6.44 اینچی و یک باتری بزرگ 4,850 میلی آمپر ساعت برخوردار است که برای این حجم از تعداد پیکسل‎هایی که شما هر روز با خود به همراه دارید ضروری است.

1606683296_1_0.gif

تلفن Mi Max جدید شیائومی‎ توان خود را از یک پردازنده Snapdragon 650 یا 652 کوال‎کام و 4 یا 3 گیگابایت حافظه رم تامین می‎کند. فضای ذخيره‌سازی داخلی آن نیز 32 یا 128 گیگابایت است. حق انتخاب بین دو تراشه کار پسندیده‎ای است، اغلب پرچم‎داران مثل Galaxy S7 از پردازنده Snapdragon 820 استفاده می‎کنند و تراشه‎های 652 معمولا برای دستگاه‎های سطح متوسطی مثل LG G5 SE در نظر گرفته می‎شود.

طراحی آن کاملا حرفه‎ای انجام شده است، بدنه این تلفن از فلز سیقلی و صاف ساخته شده و لوگوی Mi در پشت آن حک شده است. این بدنه در رنگ‎های نقره‎ای، طلایی و خاکستری تیره تولید شده است (رنگ‎های استانداردی که این روزها برای تلفن‎های هوشمند در نظر گرفته می‎شود). عرضه این تلفن نیز از هفته آینده در چین آغاز خواهد شد.

همچنین عرضه این تلفن جدید مصادف شده با ارائه MIUI 8 که آخرین نسخه از پوسته آندرويد سفارشی شده شیائومی‎ است. این پوسته مرتب و منظم با رنگ آمیزی متنوع طراحی شده است و چند نرم‌افزار اضافی جدید دیگر نیز مثل یک اپلیکیشن گالری و ماشین حساب به آن اضافه شده است. MIUI 8 همچنین امکان تقسیم کردن یک تلفن به دو حساب کاربری جداگانه با دو رمز قفل صفحه، صفحه home و اپلیکیشن‎های مجزا را نیز معرفی کرده است. شما همچنین می‎توانید اپلیکیشن‎هایی را که امکان جابجایی بین دو حساب را ندارند را اصطلاحا کلون کنید، به این معنا که شما می‎توانید دو نسخه متفاوت از یک اپلیکیشن را نصب و تنظیم کنید و اطلاعات لاگین مجزا برای آنها تعریف کنید و با استفاده از اپلیکیشن سویچر شیائومی‎ یا صفحه home بین آنها جابجا شوید.

Mi Max شیائومی‎ از یک سنسور اثر انگشت برای امنیت و باز کردن راحت قفل تلفن استفاده می‎کند. در پشت این تلفن، شما یک دوربين 16 مگاپیکسلی را مشاهده خواهید کرد و دوربين جلویی قابلیت سلفی گرفتن با رزولشن 5 مگاپیکسل که با یک لنز زاویه باز تکمیل شده را در اختیارتان قرار می‎دهد. هیچ کدام از این مشخصات به چشم خارق العاده نمی‎‎آید تا زمانی که شما با شروع قیمت مواجه نشوید: تنها 230 دلار، این قیمتی است که شما برای یک تلفن با پردازنده Snapdragon 650، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گيگابايت فضای ذخيره سازی داخلی می‎پردازید. با پرداخت مبلغ کمی‎ بیشتر (261 دلار) تلفن شما به Snapdragon 652 و 64 گيگابايت فضای ذخيره سازی ارتقا پیدا خواهد کرد. بالاترین گزینه نیز 307 دلار قیمت دارد و میزان حافظه رم را به 4 گیگابایت و فضای ذخيره سازی داخلی را به 128 گیگابایت افزایش می‎دهد.

تمام این گزینه‎ها قیمت پایین‎تری نسبت به Mi Note و Mi Note Pro که در سال 2015 فروخته شدند دارند. این دستگاه‎ها کمی‎ کوچک‎تر هستند و از صفحه نمایش 5.7 اینچی استفاده می‎کنند. اما با ویژگی‎هایی که ارائه می‎کنند حتی با استانداردهای امروزی کاملا با سایر محصولات قابل رقابت هستند (آنها از یک پردازنده Snapdragon 810، با حافظه رم 3 تا 4 گیگابایت استفاده می‎کنند). با این اوصاف به نظر می‎رسد Mi Max یک دستگاه ستودنی باشد. همچنین این مدل جدید در کنار پرچم‎دار جدید Mi 5 شیائومی‎ که در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی شد قرار می‎گیرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟