شما هم می‎توانید با راهنمایی این مهندس گوگل آن را بسازید
آیینه حمام با نمایشگر درجه حرارت و تیتر خبرها
مکس براون یکی از مهندسان نرم‌افزار گوگل است که یک آیینه هوشمند را به سبک فیلم‎های علمی‎ تخیلی ساخته است. او این کار را با استفاده از یک آیینه دو طرفه، یک پانل نمایشگر، یک مدار کنترل کننده، تعداد انگشت‌شماری از تجهيزات دیگر و اندکی هنر و خلاقیت انجام داده است.

نتیجه کار یک رابط کاربری اطلاع‌رسان است که ساعت، تاریخ، درجه حرارت و سر فصل اخبار در قالب RSS را نمایش می‎دهد. جای تعجب هم نیست که نرم‌افزار به کار گرفته شده برای انجام این وظایف نیز آندرويد است.

هر چند همین حالا هم نتیجه کار تخیلی‎تر از یک آیینه معمولی کنار دست‌شویی یا حمام است، اما براون می‎گوید هنوز کارهای زیادی باقی مانده که باید انجام شود. او در حال حاضر مشغول کار روی ایده اضافه کردن وضعیت ترافیک، اطلاع‌رسان‎ها و حتی Google Now است که به او این امکان را می‎دهد که از طریق فرامین صوتی این آیینه را کنترل کند.

او تمام اطلاعات و تجهيزاتی را که خودش برای ساخت این آیینه به کار گرفته را معرفی کرده تا شما هم در صورت تمایل بتوانيد نمونه اختصاصی خود را توليد کنید، اما در اینجا نیز ما نگاهی اجمالی به سخت‌افزار به کار رفته خواهیم داشت:

یک مدار کنترل کننده کوچک به یک نمایشگر قرار داده شده در پشت این آیینه دو طرفه به همراه یک قطعه Amazon Fire TV که تمام کارهای نرم افزاری روی آن انجام می‎شود متصل شده است. این مدار به یک دکمه روشن و خاموش و یک LED سبز رنگ نیز متصل است. هر چند سرهم کردن این قطعات یک کار ساده مهندسی است که براون انجام داده است، اما او کاملا در انجام این پروژه شفاف عمل وعکس‎های گرفته شده از فرآیند این کار را منتشر کرده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟