CES 2016: یک مانیتور منحنی و یک نمایشگر 4K دیگر از ایسوس
صحبت از نمایشگاه CES است و قطعا شرکت ایسوس از این فرصت برای نمایش تعدادی از نمایشگرهای چشم‌گیرش بهره خواهد برد. این غول تایوانی علاوه بر دو مانیتور قابل حمل USB Type-C، درحال عرضه دو نمایشگر IPS شیک از سری Designo MX نیز هست.

1606683296_1_0.gif

در سمت چپ تصویر بالا مدل MX27UQ بیست و هفت اینچی را مشاهده می‌کنید که اساسا یک نسخه 4K از مدل پیشین MX27AQ است و ویژگی‌های مشابهی از جمله طیف رنگ صد درصد عریض sRGB، تاییدیه TÜV Rheinland برای انتشار رنگ آبی کم و بدون لرزش، و دو بلندگوی 3 وات ساخت Bang & Olufsen's ICEpower دارد. خوشبختانه یک ویژگی جدید به این محصول اضافه شده است؛ شما می‌توانید به بلندگوهای این مانیتور با بلوتوث صدا استریم کنید. بد نیست بدانید که این مدل با پرداخت "Icicle Gold" نیز عرضه شده است.

اما اگر دنبال چیزی جنون‌آمیز هستید باید به مانیتور (هنوز بی نام و نشان) IPS منحنی 34 اینچی ASUS با دقت تصویری UWQHD معادل 3440 در 1440 پیکسل، نگاهی بیندازید که قطعا انجام برخی بازی‌ها را خیلی باحال‌تر می‌کند. در حقیقت جای تعجب نیست که پنل بکار رفته در این مانیتور با نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG348Q که ASUS در IFA معرفی کرد یکی باشد. با آنکه نسخه Designo ممکن است برخی از قابلیت‌های بازی محور (مخصوصا NVIDIA G-SYNC) را در خود نداشته باشد اما قطعا یک Qi شارژ بی‌سیم در پایه و بلندگوهای 8 وات استریوی ICEpower را با خود همراه دارد.

واضح است هر دوی این مانیتورها در مراحل اولیه تولید هستند و برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت و تاریخ عرضه آن‌ها باید کمی صبر کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟