CES 2016: درایو SSD  قابل حمل دو ترابایتی سامسونگ با درگاه USB Type-C
سامسونگ پارسال با عرضه اولین درایو SSD افق‌های روشنی را در مقابل خود پدیدار کرد، پس برازنده است که سال 2016 را هم با معرفی یک جانشین بهتر و بزرگ‌تر شروع کند.

1606683296_1_0.gif

Portable SSD T3 از خیلی جهات با T1 قدیمی مشابه است. این درایو از حافظه vertical NAND سامسونگ بهره می‌برد و قادر است تا سرعت خواندن/نوشتن را به مرز 450 مگابایت برساند و البته به میزان نامحسوسی بزرگتر و سنگین‌تر از T1 است، اما هنوز آنقدر کوچک است که می‌تواند براحتی در جیب شما گم شود. بزرگترین توسعه و بهبود این درایو در ارتقا ظرفیت آن اتفاق افتاده است. T3 با حجم‌های 250 گیگابایت، 500 گیگابایت، 1 ترابایت، و 2 ترابایت در دسترس خواهد بود.

این درایو SSD قابل حمل کوچک و ضد ضربه هچنین از اتصالات USB 3.1 و Type-C (و همینطور USB 2.0) برای اتصال به کامپیوترها. تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. اگر هم از نظر امنیتی ملاحظاتی دارید، می‌توانید داده‌های خود را با قرار دادن رمز عبور، در پشت یک کدگذاری سخت‌افزاری AES 256-bit مخفی کنید. یک اپ آندرویدی نیر با این درایو همراه شده که به شما امکان می‌دهد رمز عبور خود را تغییر دهید و میزان فضای مصرفی‌تان را از طریق دستگاه‌های موبایل‌تان مشاهده کنید. T3 ماه آینده قبل از آن‌که در تمام نقاط دنیا در دسترس باشد ابتدا در آمریکا، چند کشور اروپایی، چین و کره عرضه می‌شود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از قیمت آن در دسترس نیست.

البته توقع قیمت پایینی از این درایو نداشته باشید، مخصوصا اگر چشم‌تان یکی از ظرفیت‌های بالاتر را گرفته است. نسخه 1 ترابایتی T1 شرکت سامسونگ در زمان عرضه تقریبا 600 دلار بود و شما می‌توانید یک درایو SSD قابل حمل 2 ترابایتی SanDisk، که نه تنها ظرفیت بیشتری دارد بلکه سرعت خواندن/نوشتن تقریبا دو برابر درایوهای جیبی سامسونگ را دارد را با قیمت حدود 800 دلار بخرید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟