آیا گلکسی S7 با دو صفحه‌نمایش عرضه می‌شود؟
پرچم‎دار بعدی تلفن‎های هوشمند آندرويد شرکت سامسونگ که موقتا از آن با عنوان Galaxy S7 یاد می‎شود، بنا به گزارشات کمی‎ بیشتر از دو ماه دیگر روانه بازار خواهد شد. بر اساس یک گزارش منتشر شده در رویترز، این ابر شرکت الکترونیکی کره‎ای Galaxy S7 را در دو اندازه صفحه‌نمایش در ماه فوریه عرضه خواهد کرد.

1606683296_1_0.gif

یک وبلاگ نویس اوکراینی به نام ایوان لاچکوو که تاریخ عرضه Galaxy S5 را برای رویداد سال 2014 سامسونگ فاش کرده بود، این بار نیز مدعی است که سامسونگ عرضه تلفن جدید خود را تا رویداد بیستم فوریه در بارسلونا و چند روز قبل از کنگره جهانی موبایل به تعویق خواهد انداخت. این گزارش حاکی از آن است که Galaxy S7 در اندازه 5.2 اینچ و Galaxy S7 Edge با صفحه نمایش 5.5 اینچی ارائه خواهد شد. در این گزارش آمده است، سامسونگ قصد دارد 3.3 میلیون دستگاه از S7 کوچک‎تر و 1.6 میلیون دستگاه از مدل منحنی بزرگ‎تر را توليد کند.

اندازه صفحه نمایش تلفن‎های فعلی Galaxy S6 و S6 Edge سامسونگ 5.1 اینچ است. این شرکت همچنین یک تلفن هوشمند بزرگ‎تر با نمایشگر 5.7 اینچی با لبه‎های منحنی به نام  +Galaxy S6 Edge را نیز به بازار عرضه کرده است. هر چند تا زمان اعلام رسمی‎ سامسونگ نمی‎توان با اطمینان اعلام كرد، اما آخرین شایعات حاکی از آن است که S7 از طراحی مشابه با S6 فعلی تبعیت خواهد کرد. این تلفن هوشمند احتمالا توان پردازشی خود را به وسیله یک پردازنده Snapdragon 820 شرکت کوال‎کام به همراه 4 گیگابایت حافظه رم تامین کرده و از یک پورت USB Type-C نیز برخوردار است. این دستگاه همچنین ممکن است یک اسلات کارت microSD نیز داشته باشد که در این صورت از بسیاری از ویژگی‎های مورد نظر برای یک تلفن هوشمند سطح بالا برخوردار خواهد بود.

شایعه دیگری نیز وجود دارد که مدعی است صفحه نمایش این تلفن از قابلیت حساسیت به فشار (مشابه قابلیت تاچ سه بعدی در آیفون 6S) بهره مند است و امکان اسکن عنبیه چشم را هم دارد. برای خشنودی تمام علاقمندان به سامسونگ، ما هم امیدواریم شایعه طراحی مجدد TouchWiz صحت داشته باشد.

علی‎رغم این که Galaxy S6/S6 Edge و +Note 5/S6 Edge به تلفن‎های هوشمند فوق العاده‎ای تبدیل شدند، اما به دلیل جذب مشتريان به آخرین پرچم‎داران اپل (آیفون 6S و 6S Plus) سهم بازار تلفن‎های هوشمند سامسونگ افت قابل ملاحظه‎ای داشته است. سامسونگ علاوه بر رقابت شدیدی که با اپل دارد، در حوزه تلفن‎های هوشمند آندرويد نیز با رقبایی مثل شیائومی‎، میزو و وان پلاس مواجه است. شرکت‎های چینی نوپایی که ثابت کرده‎اند امکان فروش تلفن‎های هوشمند با کیفیت اما با قیمت‎هایی بسیار پایین‎تر نیز وجود دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟