تلفن همراه خود را با صندلی‎های اتومبیل‎تان ست کنید
تسلا از چرم قابل بازیافت صندلی خودروهایش برای آی‎فون کاور می‎سازد
چه می‎شد اگر دیگران با دیدن آی‎فون شما به میزان علاقه شما به تسلا پی می‎بردند؟ این شرکت اتومبیل‌سازی ایده‎ جالبی در این زمینه دارد. در حال حاضر فروشگاه آنلاین لوازم جانبی شرکت تسلا کاورهای آی‎فون ساخته شده از چرم قابل بازیافت به کار رفته در صندلی‎های اتومبیل Model S را به فهرست فروش خود اضافه کرده است. شما می‎توانید این کاورها را به قیمت 40 دلار برای آی‎فون‎های 5 و 5S و 45 دلار برای آی‎فون‎های 6 و 6 Plusخریداری کنید. این شرکت همچنین کاورهای چرمی‎ کیف پول آی‎فون 6 و 6 Plusرا نیز به قیمت 50 دلار عرضه کرده است.

1606683296_1_0.gif

قیمت این کاورها به همان اندازه کاورهای چرمی‎ ارائه شده از طرف خود اپل است، با این تفاوت که حس خوب استفاده از چرم قابل بازیافت تسلا را نیز برای شما به همراه دارد. لوگوی این شرکت به صورت برجسته در پشت این کاورها نقش بسته است، به همین علت هر کسی که برای اولین بار موبایل شما را می‎بیند تصور خواهد کرد که تسلا تلفن همراه اختصاصی خود را توليد کرده است.

با وجودی که چرم به کار رفته در صندلی‎های اتومبیل تسلا در رنگ‎های قهوه‎ای روشن و خاکستری نیز موجود است، اما این شرکت کاورهای چرمی‎ آی‎فون‎های 6 و  6 Plus را تنها به رنگ مشکی ارائه می‎کند، اما برای آی‎فون‎های 5 و 5S هر سه رنگ موجود است. شاید در آینده رنگ‎های دیگر نیز برای این تلفن‎های بزرگتر عرضه شود، هر چند مسلما رنگ مشکی برای اکثر آی‎فون‎ها از هر رنگ دیگری برازنده‎تر است.

تسلا همچنین در کنار کاورهای آی‎فون خود دستکش‎های چرمی‎ رانندگی را نیز به فروش می‎رساند که با صفحه نمایش لمسی آی‎فون شما کار می‎کند. علاوه بر این‎ها، لوازم جانبی ساخته شده از چرم قابل بازیافت دیگری شامل یک کیف زیبای Moab Weekender با قیمت نسبتا بالای 400 دلاری نیز وجود دارد که مجموعه شما را کامل می‎کند.

اگر شنیدن چنین قیمت‎هایی برای شما تعجب آور است، توجه شما را به برخی دیگر از لوازم جانبی ارائه شده از طرف سایر شرکت‎های اتومبیل سازی جلب می‎کنیم: یک تخته موج سواری با برند فراری 1700 دلار قیمت دارد، و لامبورگینی یک چمدان ساخته شده از فیبر کربن را 17388 دلار به فروش می‎رساند. بله درست شنیدید، زندگی مدرن تجملاتی هزینه دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟