احیای سنت کتابخوانی
قابل توجه معتادان موبایل: با این ماشین داستان کوتاه چاپ کنید و بخوانید!
یک شهر در فرانسه طی اقدامی‎ مبتکرانه با کمک یک ماشين خودکار چاپ داستان‎های کوتاه به جنگ با اعتیاد به تلفن همراه برخواسته و سعی دارد سنت کتابخوانی را احیا کند. زمانی که منتظر دوست خود هستید، یا در صف مترو یا خرید ایستاده‎اید، آسانترین کار برای گذران وقت و تحمل این انتظار سرگرم شدن با تلفن هراه است.

1606683296_1_0.gif

حالا یک شهر در فرانسه طی اقدامی‎ مبتکرانه با کمک یک ماشين خودکار چاپ داستان‎های کوتاه به جنگ با اعتیاد به تلفن همراه برخواسته و سعی دارد سنت کتابخوانی را احیا کند. تعدادی از این ماشین‎ها در سطح شهر گرونوبل نصب شده‎اند و بین علاقمندان داستان‎های کوتاه چاپی را به رایگان توزیع می‎کنند.هر داستان روی کاغذهایی شبیه به برگه‎های رسید چاپ می‎شوند و مردم می‎توانند خودشان انتخاب کنند که مایلند داستان‎های یک، سه و پنج دقیقه‎ای را مطالعه کنند.

مطلب پیشنهادی: ۱۰ نشانه اعتیاد به گوشی و ۴ راه مقابله با آن

چنین اقدامی‎ ممکن است از نظر بعضی بیهوده باشد، اما به نظر می‎رسد رها شدن از بند تلفن‎های هوشمند و به کارگیری دوباره قوه تخیل ایده‎ای کاملا پسندیده باشد. همه ما زمان بسیار زیادی از شبانه روز را با فناوری سپری می‎کنیم، و مطمئنا استفاده از این روش خلاقانه راه تازه‎ای برای رها شدن کوتاه مدت از عادات حال حاضر ما خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟