به لطف مودم‎های X12, X7 و X5 Snapdragon
هجوم گجت‌های ویندوز 10 مبتنی بر 4G به سوی بازار
ما به احتمال زیاد به زودی شاهد حضور گسترده‎ای از دستگاه‎های ویندوز 10 خواهیم بود که به لطف توجه کوال‎کام به ساخت مودم‎های نسل فوق سریع، از تبادل دیتای موبایل 4G LTE پشتیبانی می‎کنند.

به زودی محصولات ویندوز 10 تولیدکنندگان بزرگ کامپیوترهای شخصی از جمله لپ‌تاپ‎ها، تبلت‎ها و دستگاه‌های دو منظوره مجهز به مودم‎های Snapdragon X12, X7 و X5 LTE نیز روانه بازار خواهند شد که امکانات اتصال فوق سریع فناوری جدید LTE Advanced را در حال حرکت برای شما فراهم می‎کند.

مودم X12 در صدر این تحولات قرار دارد که از سرعت دانلود تا 600 مگابيت در ثانیه (از طریق لینک دانلود 3x تراکم حمل کننده یا CA، با استفاده از طیفی از باندهای مختلف برای به دست آوردن توان عملیاتی بیشتر) و سرعت آپلود تا 150 مگابایت در ثانیه (با 2x CA ) پشتیبانی می‎کند. رسیدن به چنین سرعت‎هایی شاید از لحاظ نظری امکان‌پذیر باشد، اما در دنیای واقعی و در عمل با توجه به شبکه و موقعیت مکانی شما، انجام آن بسیار کندتر خواهد بود. X7 وعده سرعت دانلود تا 300 مگابيت در ثانیه، و آپلود تا 50 مگابایت در ثانیه را می‎دهد، و سرعت آپلود X5 نیز با همین سرعت آپلود، اما سرعت دانلود نصف آن یعنی 150 مگابيت در ثانیه خواهد بود.

قائم مقام ارشد Sierra Wireless، دن شیلر می‎گوید: «فناوری LTE Advanced هم برای مصرف کنندگان و هم کاربران تجاری بیش از 80 شبکه پراکنده در سرتاسر جهان که تجهيزات خود را برای پشتیبانی از این فناوری نوظهور به‎روزرسانی کرده‎اند، به میزان یکسانی در حال رشد است.»

با استفاده از مودم‎های Snapdragon X7 LTE می‌توانیم از فناوری LTE Advanced روی آخرین نسخه از معروف‌ترین سیستم‌عامل جهان استفاده کنیم و هر چه تعداد استفاده‌کنندگان آن در اقصی نقاط دنیا بیشتر شود، مزایای استفاده از آن نیز نمایان‎تر خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟