Serif TV
سامسونگ تلویزیونی زیباتر از مبلمان منزل شما ساخت
این روزها، شب که بخوابید و صبح بیدار شوید، فناوری عوض شده است. با این‌ همه فناوری‌ که هر روز سر و کله‌شان پیدا می‌شود، آخرین تشریک مساعی سامسونگ در زمینه تلویزیون به نظر یک یادآوری بر این موضوع است که کمی از این عجله کم کنیم و از ساخت هنرمندانه یک طرح خوب لذت ببریم.

1606683296_1_0.gif

این غول فناوری برای ساخت تلویزیونی که نه تنها عملکرد خوبی دارد، بلکه به شدت زیبا هم هست، دست به دامان استودیو طراحی فرانسوی برادر رونان و ادوارد بورولک شده است. این پروژه سه سال زمان برده اما در نهایت موفق به ساخت زیباترین تلویزیونی شده که تا حالا دیده‌ایم.

اوایل این ماه، سامسونگ Serif TV را معرفی کرد. تلویزیون سریف (خطوط آذینی و فرعی در چاپ) لقب خود را از نمای پهلویی متمایز خود گرفته است که شبیه حرف I به شکل سریف است، و در سه رنگ و اندازه عرضه می‌شود. این دستگاه تلویزیون نه‌تنها یک قاب دارد که می‌تواند جای هر قاب عکسی را بگیرد، بلکه به‌لطف طراحی متمایزش می‌تواند به خودی خود روی قفسه‌ها بایستد. اما برای آن‌هایی که پایه را ترجیح می‌دهند، یک چهارپایه در اختیارشان است که به تلویزیون ظاهر خیره‌کننده قرون وسطی‌ می‌دهد. علاوه بر این، پشت تلویزیون یک پانل پارچه‌ای دارد که تمام سیم‌کشی‌های بی‌ریخت را مخفی می‌کند.

اما باحالترین بخش این طراحی احتمالا Curtain Mode (حالت پرده نمایش) است، تنظیماتی که هرچیز که روی صفحه نمایش هست را طوری تار می‌کند که انگار دارید از پشت لنز پرده به آن نگاه می‌کنید، و مثلا به درد زمانی می‌خورد که بخواهید هنگام تبلیغات بازرگانی پرده را پایین بکشید. تلویزیون سریف در ماه نوامبر در اروپا برای فروش عرضه خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟