اسکنر اثر انگشت HTC One A9 لو رفت
اخیرا سر و کله تصویر جدیدی نمایان شده که ادعا می‌کند HTC One A9 است. در این تصویر می‌توانید نمای روبروی این گوشی جدید به همراه چیزی که به نظر یک اسکنر اثر انگشت است را مشاهده کنید. این تصویر در وب‌سایت فرانسوی FrAndroid قرار گرفته است و دستگاهی را با گوشه‌های منحنی، بدنه سفید و لوگو آشنای HTC نشان می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

تار بودن تصویر سبب می‌شود تا سنجش اصالت این عکس مشکل شود اما از طراحی جذاب و در عین حال بدون دنگ و فنگ آن به نظر می‌رسد که احتمالا یک گوشی میان رده از شرکت HTC باشد که مردمی که قابلیت‌ها و قطعات داخلی قدرت می‌خواهند اما نمی‌خواهند خیلی خرج کنند را هدف قرار می‌دهد.

احساس خوب A9

قبلا شنیده بودیم که HTC  با یک پردازشگر ده هسته‌ای و 4 گیگابایت رم، احتمالا تجهیزات بالایی را در A9 بکار خواهد گرفت. اما سایت PhoneArena به مشخصلات متعادل‌تری شامل چیپ‌ست هشت هسته‌ای Snapdragon 617 و 2 گیگابایت رم و دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی اشاره دارد. اگر HTC One A9 واقعا با یک اسکنر اثر انگشت همراه باشد، همین می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که این گوشی با آندروید 6.0 عرضه خواهد شد که قابلیت‌های امنیتی زیست‌سنجی را در اولویت قرار داده است.

HTC یک رویداد در 29 سپتامبر در پیش رو دارد، پس امیدواریم که در این رویداد چیزهای بیشتری از HTC One A9 ببینیم و سردرگمی‌هایمان در مورد سخت‌افزاری که می‌توانیم در این دستگاه جدید منتظرش باشیم برطرف شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟