واتس‌اپ 2019 با ویژگی‌های جدید به‌زودی از راه می‌رسد
در به‌روزرسانی بعدی واتس‌اپ پیام‌ها را بر اساس فرمت آن‌ها جستجو کنید
از چند سال پیش تا به‌امروز، توسعه‌دهندگان یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی، واتس‌اپ، به‌سختی تلاش می‌کنند تا بهترین امکانات و قابلیت‌ها را به‌این پیام‌رسان اجتماعی اضافه کنند و آن‌را به یک اپلیکیشن کامل و فوق‌العاده تبدیل کنند. حالا طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده پیام‌رسان اجتماعی واتس‌اپ به یک ویژگی جدید و کاملا کاربردی مجهز شده است.

1606683296_1_0.gif

به‌گزارش منبع خبری WABetaInfo، این ویژگی هنوز در اختیار هیچ کاربری قرار نگرفته، اما طبق معمول اول از همه روی نسخه‌های بتای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارائه می‌شود. با اضافه شدن ویژگی جدید به پیام‌رسان واتس‌اپ می‌توانید پیام‌ها را بر اساس نوع آن‌ها جستجو کنید: عکس‌ها، گیف‌ها، لینک‌ها، فیلم‌ها، اسناد و فایل‌های صوتی.

علاوه بر این، مشهورترین و پرکاربردترین اپ پیام‌رسان دنیا یعنی واتس‌اپ می‌تواند حتی پیش از جستجو تعداد پیام‌های هر فرمت را برای شما مشخص کند. وقتی نوع پیام انتخاب شد، اپلیکیشن واتس‌اپ یک پیش‌نمایش از پیام را به‌شما نشان می‌دهد تا نیازی به باز کردن مکالمات برای اطلاعاتی که مدنظر دارید نداشته باشید.

همراه با فرمت پیام، می‌توانید برای رسیدن به نتایج دقیق‌تر کلمات دیگری را وارد کنید. به‌نظر می‌رسد که جستجو برای پیام‌های صوتی محدودیت بیشتری نسبت به‌سایر پیام‌ها داشته باشد چرا که این پیام‌رسان شبکه اجتماعی هیچ پیش‌نمایشی از آن چه که ضبط شده را نشان نمی‌دهد.

ویژگی جدید اپ واتس‌اپ دارای تاریخچه جستجو خواهد بود که می‌تواند در هر زمانی پاک شود. بنابراین باید گفت که واتس‌اپ 2019 در به‌روزرسانی جدید خود با بهینه‌سازی‌های متعددی همراه است. از دیگر قابلیت‌های جدید این پیام‌رسان محبوب می‌توان به "مود تاریک" و سیستم دعوت برای پذیرش یا رد پذیرش پیوستن به گروه‌ها اشاره کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟