Gear S2 و Gear S2 Classic
ساعت هوشمند جدید سامسونگ؛ دایره‌ای و در دو مدل بسیار شیک
سامسونگ آخرین نوآوری خود در عرصه ساعت‎های هوشمند را با نام Gear S2 معرفی کرد. S2 در دو مدل Gear S2 معمولی و Gear S2 کلاسیک عرضه خواهد شد و با ظاهر مدور و در دو سبک مختلف، تفاوت قابل ملاحظه‎ای با مدل قبلی Gear S خواهد داشت.

1606683296_1_0.gif

Gear S2 به یک صفحه‌نمایش مدور 1.2 اینچ مجهز است و تنها 11.4 میلیمتر ضخامت دارد. دقت تصویر این صفحه‌نمایش نیز 360 در 360 پیکسل (302 پیکسل در هر اینچ) است. پردازنده این ساعت یک مدل بهینه شده یک گیگاهرتزی است و سیستم‌عامل تایزن را اجرا می‎کند که تا این اواخر به طور انحصاری برای ساعت هوشمند و تلویزیون‎های سامسونگ مورد استفاده قرار می‎گرفت. از دیگر قابلیت‎های این ساعت می‎توان به وجود انواع هشداردهنده‎ها و امکان ارسال ایمیل از طریق خود ساعت اشاره کرد. یک سیستم تشخیص صدا نیز برای کسانی که مدل S2 3G را خریداری می‎کنند در نظر گرفته شده است. شارژ این ساعت به طور بی‎سیم و به وسیله داک همراه آن انجام می‎شود و می‎توان با هر بار شارژ بین دو تا سه روز از Gear S2 استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی: اولین تصاویر ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ

این ساعت در دو رنگ خاکستری تیره همراه با بند خاکستری تیره و نقره‎ای با بند سفید عرضه خواهد شد. سامسونگ مدل Gear S2 Classic را که به نظر می‎رسد در مقايسه با S2 ورزشی از قابلیت‎های بیشتری برخوردار باشد را با رنگ مشکی و بند چرم ارائه خواهد کرد.هم ظاهر این ساعت و هم بند آن قابل تعویض است، و سامسونگ می‎گوید امکان خرید و استفاده از لوازم سایر تولیدکنندگان مشارکت کننده با سامسونگ نیز فراهم شده است.

مطلب پیشنهادی: 10 چیزی که درباره Samsung Gear S2 نمی‌دانستیم

این شرکت کره‎ای هنوز قیمت و تاریخ عرضه را برای هیچ کدام از مدل‎های این ساعت مشخص نکرده است و هنوز مشخص نیست این گجت با کدام مدل از تلفن‎ها کار خواهد کرد. لازم به ذکر است که هر دو مدل این ساعت هوشمند در تاریخ سوم سپتامبر در نمايشگاه IFA برلین در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟