اگر دوست ندارید همه فالوئرها استوری شما را ببینند
استوری‌های اینستاگرام را فقط با دوستان نزدیک‌تان به‌اشتراک بگذارید
اینستاگرام قابلیت جدیدی را به‌اپلیکیشن خود اضافه کرده که به‌کاربران این اجازه را می‌دهد تا استوری‌های خودشان را فقط با افراد به‌خصوصی که می‌خواهند به‌اشتراک بگذارند. یعنی در این حالت، تمام فالوئرها امکان دیدن آن استوری را ندارند.

1606683296_1_0.gif

تنها کاری که کاربر باید انجام دهد ساخت یک لیست از دوستان نزدیک تحت‌عنوان "Close Friends" و سپس تعیین به‌اشتراک‌گذاری بعضی از استوری‌های خاص با این گروه از افراد است. برای دسترسی به‌این ویژگی کاربر باید به بخش پروفایل خود در اینستاگرام برود و از منوی کناری لیست "Close Friends List" را انتخاب کند. بعد از آن می‌تواند اسامی دوستان نزدیک‌اش را به‌این لیست اضافه کند. از این زمان به‌بعد، هر وقت که یک استوری را به‌اشتراک بگذارد، می‌تواند مشخص کند که همه فالوئرها آن‌را ببینند یا این‌که فقط دوستانی که در لیست دوستان نزدیک قرار دارند قادر به‌مشاهده آن باشند.

البته باید به‌چند مورد توجه کرد. هیچ کاربری نمی‌تواند درخواست اضافه شدن به‌لیست شما را داشته باشد، پس هیچ‌وقت پیامی از یک کاربر خاص برای اضافه شدن به این لیست وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، وقتی دوستان‌تان را به‌این لیست اضافه کنید آن‌ها متوجه می‌شوند. در این حالت، وقتی استوری شما را تماشا کنند یک نشان سبز برای آن‌ها نمایش داده می‌شود تا مشخص کند که این استوری فقط با کاربرانی که در آن لیست خاص حضور دارند به‌اشتراک گذاشته شده است.

نکته خوب این ویژگی آن است که سایر کاربرانی که به‌این لیست اضافه نشده‌اند هیچ‌گاه متوجه استورهای خاص شما نمی‌شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟