بلاک‌چین و ارز رمزنگاری شده، این بار در داخل اسمارت‌فون
نخستین اسمارت‌فون بلاک‌چین دنیا با حمایت لیونل مسی به‌زودی رونمایی می‌شود
یکی از تولید کننده‌های گوشی‌های تلفن همراه که در این حوزه ابداعات و نوآوری‌های زیادی دارد در آخرین اقدام خود دستگاهی تولید کرده که گفته می‌شود "اولین اسمارت‌فون بلاک‌چین دنیا" است. نکته جالب این‌که یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر جهان، لیونل مسی، از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

1606683296_1_0.gif

قرار است که ستاره آرژانتینی بارسلونای اسپانیا در مراسم معرفی و رونمایی گوشی "فینی" (Finney Phone) در نقش سفیر این محصول حضور داشته باشد. پیش از این گوشی "سولارین" در سال 2016 معرفی شده بود که با قیمت نزدیک به 16 هزار دلار برای کسانی بود که به‌دنبال امنیت بالای سطوح نظامی بودند. البته قیمت گوشی فینی بسیار پایین‌تر از مدل پیشین و در حدود هزار دلار خواهد بود. یعنی از این نظر تقریبا هم‌رده با گوشی‌های رده بالای اپل و سامسونگ است.

به‌گفته یکی از طراحان این گوشی، "ما از هواخواهان و مشتاقان بلاک‌چین هستیم. می‌خواهیم این گوشی تمام مزیت‌های فناوری بلاک‌چین را در اختیار گروه بیشتری از مردم قرار دهد و جریان ارز رمزنگاری شده را به یک جریان عمومی و همه‌‌‌گیر تبدیل کند."

این گوشی با یک "کیف پول ارز رمزنگاری شده" که در داخل آن طراحی شده عرضه خواهد شد. این کیف از طریق نمایشگر مخفی که از کنار نمایشگر اصلی دستگاه بیرون می‌آید قابل مشاهده خواهد بود. قرار است مراسم رونمایی از گوشی فینی در تاریخ پنج شنبه، 29 نوامبر، در شهر بارسلون برگزار شود.

در دسامبر سال گذشته میلادی عنوان شده بود که لیونل مسی، چهره شاخص دنیای فوتبال، سفیر جهانی این گوشی خواهد بود: "سفیر برند فردی است که به اهمیت یک شرکت واقف است و توافق می‌کند تا آن‌ها را به روش حرفه‌ای معرفی کند، به‌دیگران آموزش بدهد و سطح آگاهی آن‌ها را از برند و محصولات آن‌ها بالا ببرد."

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟