برای یک تلفن هوشمند با فوکوسی عالی‌تر آماده شوید
دوربین 23 مگاپیکسلی Xperia Z5 لو رفت
اوایل همین هفته سونی سر نخ‌هایی از محصول جدید خود به ما داد و به لطف همین سر نخ‌ها، به نظر قطعی می‌رسد که در دوم سپتامبر در نمایشگاه IFA 2015 شاهد سونی اکسپریا زد 5 خواهیم بود. حالا یک سری عکس مطبوعاتی به بیرون درز کرده که ادعا می‌کنند مطعلق به پرچم‌دار پیشِ‌رو سونی است و یک ایده از شکل ظاهری این گوشی به ما می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

اولین تصویر که روی وب‌سایت XperiaBlog منتشر شد، ظاهرا پشت Xperia Z5 را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که سونی از طرح کلی سری اکسپریا فاصله چندانی نگرفته است، چرا که این گوشی با اکسپریا زد 3 پلاس شباهت بسیاری دارد. تصویر دوم به نظر یک نمای بسته از کنار اکسپریا زد 5 را نشان می‌دهد که آرم Xperia  روی آن حک شده است. در تصویر قطرات آب را هم می‌توان دید که احتمالا از ضد آب و ضد گرد و غبار بودن Z5 حکایت دارد.

نمای نزدیک از دوربین
تصویر آخر یک نمای نزدیک از دوربین اکسپریا زد 5 را نشان می‌دهد. همان طور که در مدل‌های قبلی اکسپریا شاهد بودیم، نرخ مگاپیکسل سنسور دوربین در پشت گوشی چاپ شده است و در این‌جا هم می‌بینیم که عبارت 23MP حک شده که ظاهرا تائیدی است بر گزارش‌هایی که اظهار می‌داشتند Z5 با دوربین قوی‌تری از لحاظ میزان مگاپیکسل همراه خواهد بود.

این تصویر شیک و مدرن که به تصاویر قبلی دیگر عکس‌های رسانه‌ای مدل‌های پیشین اکسپریا بسیار شبیه است، جزئیات دوربین و لنز‌هایش را نشان می‌دهد و به استفاده از سیستم سریع فوکوس خودکار هیبرید اشاره دارد که سونی در توئیت خود به آن اشاره کرده بود: "برای یک تلفن هوشمند با فوکوسی عالی‌تر آماده شوید."

تماس‌هایی با سونی برقرار شده تا اظهار نظر خود شرکت در مورد اصیل بودن این تصاویر را بدانیم اما اگر این عکس‌ها تقلبی باشند، معلوم است که سازندگان آن‌ها تلاش زیادی برای اصلی نشان دادن‌شان کرده‌اند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟