اگر قصد خرید تلویزیون با آخرین فناوری‌های روز ولی قیمت مناسب را دارید دست نگه دارید
شرکت وان‌پلاس به‌زودی نخستین تلویزیون هوشمند خود را روانه بازار می‌کند
شرکت چینی وان‌پلاس در طی چند سال گذشته با تولید اسمارت‌فون‌های مقرون به‌صرفه اما مجهز به‌آخرین ویژگی‌ها و فناوری‌های روز دنیا طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. طبق آخرین گزارش‌ها، این شرکت هم‌اکنون به‌فکر معرفی نخستین تلویزیون هوشمند خود است.

1606683296_1_0.gif

شرکت وان‌پلاس تصمیم دارد دایره محصولات خود را از اسمارت‌فون فراتر ببرد و به‌زودی اولین تلویزیون هوشمند آن‌ها وارد بازار می‌شود. "پیت لائو"، مدیرعامل وان‌پلاس، مسئولیت پیشبرد این شرکت در حوزه جدید را عهده‌دار خواهد بود. هدف آن‌ها از ورود به‌صنعت تلویزیون تولید دستگاه‌های متوازن در زمینه سخت‌افزار است تا بتواند تجربه بهتر و بهینه‌شده‌ای را به کاربران خود ارائه دهد.

به‌نظر می‌رسد این تلویزیون به آخرین فناوری‌ها، یکپارچه‌سازی با اسمارت‌فون، هوش مصنوعی و یک طراحی ساده کاربردی مجهز باشد. 

مشخصات تلویزیون جدید وان‌پلاس

در حال حاضر اخبار دقیقی در این خصوص منتشر نشده است. اما پیش‌بینی می‌شود که این محصول در طول سال 2019 معرفی شود هرچند که هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

اولین محصول بزرگ بعد از اسمارت‌فون

شرکت وان‌پلاس موفق شده تا جایگاه قابل قبول و تثبیت شده‌ای در حوزه اسمارت‌فون به‌دست بیاورد. این اسمارت‌فون‌ها نسل به‌نسل بهتر می‌شوتد و از یک اصل مشخص پیروی می‌کنند.

تمام محصولاتی که تاکنون وان‌پلاس تولید کرده به‌طور مستقیم با اسمارت‌فون‌ها مرتبط بوده‌اند. هدفون، کیس، کوله پشتی و شارژر همه در ارتباط با اسمارت‌فون بوده‌اند و در واقع اسمارت‌فون‌ها محوریت اصلی بوده‌اند.

شاید الان زمان ایده‌آلی برای تجربه حوزه‌های دیگر توسط این شرکت باشد. به‌گفته آن‌ها، تلویزیون یک محصول مصرفی مرسوم و رایج است اما وان‌پلاس تصمیم دارد تغییری در این حوزه ایجاد کند. آیا این فاکتور می‌تواند برگ برنده وان‌پلاس در بازاری باشد که رقبای بزرگ و شناخته شده‌ای در آن وجود دارند؟ یا این‌که قیمت نهایی می‌تواند تبدیل به‌برگ برنده آن‌ها شود درست مانند آن‌چه در حوزه اسمارت‌فون شاهد بودیم؟ بهترین مثال در این زمینه تلویزیون Mi محصول شرکت شیائومی است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟