پرچم‌دارهای جدید سامسونگ چیز غیرمنتظره‌ای دارند؟
تا ساعاتی دیگر Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus معرفی می‌شوند
سامسونگ قرار است 13 آگوست (پنج‌شنبه؛ 22 مرداد) نسل جدیدی از محصولات گلکسی خود شامل گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را معرفی کند. البته، ممکن است یک تبلت هم معرفی کند. مشخصات و تصاویر این محصولات چند روز قبل از رونمایی لو رفته و دست رسانه‌ها افتاده است. باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه خبر غیرمنتظره‌ای برای برنامه امشب دارد.

1606683296_1_0.gif

منابعی مرتبط با وب‌سایت چینی Digi-Wo حالا تصاویر درز کرده‌ای را منتشر کرده‌اند که مدعی هستند تصاویر همین دو تلفن جدید سامسونگ است. در همین مطلب آمده است که گلکسی نوت 5 از چیپ‌ست Exynos 7420 بهره خواهد بود و برخلاف شایعات قبلی با پردازشگر 7422 عرضه نمی‌شود. به نظر می‌رسد که شکاف کارت microSD درست مثل گلکسی اس 6 در این تلفن هم حذف شده است. صفحه‌نمایش گلکسی نوت 5 احتمالاً 5.66 اینچی با دقت تصویر 2560 در 1440 پیکسل خواهد بود و از چهار گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. فضای ذخیره‌سازی این گوشی نیز 32 گیگابایت است. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است. 

ممکن است شکاف سیم کارت و microSD با هم تلفیق شده باشند، اما به احتمال زیاد سامسونگ تصمیم به حذف آن گرفته است. از این تصویر به طور واضح مشخص نیست که قلم S دقیقا به چه شکل از تلفن بیرون می‌آید. شایعاتی وجود دارد که فناوری‌ جدید برای درآمدن سریع‌تر آن ابداع شده است.

حتی یک تصویر از بسته‌بندی این تلفن در میان تصاویر درز کرده وجود دارد.

برای گلکسی اس 6 اج پلاس هم تصویری منتشر شده است اما چیز زیادی برای دیدن ندارد. این تلفن نسخه بزرگ‌تر گلکسی اس 6 اج است. همین و بس ولی گفته می‌شود از صفحه‌نمایش AMOLED استفاده می‌کند. 

رسانه‌ها خیلی امیدوار هستند این تصاویر تمام چیزی که باید در مراسم امشب ببینند نباشد و سامسونگ فناوری‌ها و چیزهای گفتنی شگفت‌انگیز دیگری هم ارائه کند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟