Honor 7i؛ تلفن ناقص الخلقه بعدی هواوی
عجیب‎ترین تلفن هوشمند سلفی که تاکنون دیده‎اید!
این روزها تب سلفی گرفتن بالا گرفته و همه مشغول هنرنمایی از چهره خود هستند. تولیدکنندگان تلفن هوشمند هم در این امر ما را تنها نگذاشته و دوربين‎های بهتر و ابزارک‎های بیشتری را در اختیار ما قرار می‎دهند تا چهره‎های ما زیباتر به نظر برسند. آخرین شاهکار هواوی هم گوی سبقت را در این زمينه ربوده است، اما این بار به شیوه‎ای کاملا عجيب و غریب.

1606683296_1_0.gif

به تازگی خبری از حضور یک تلفن همراه جدید به نام Honor 7i به بیرون درز پیدا کرده است که از یک دوربين پشتی کشویی بهره مي‎برد و در زمان بیرون آمدن به یک دوربين سلفی تبدیل می‎شود.

اما سوال اینجاست که دلیل این کار چیست؟ در ظاهر از عکس‎های منتشر شده از این دستگاه که از بانک اطلاعاتی TENAA (شرکت رگولاتوری چینی) منتشر شده است چیزی مشخص نیست. این ماژول دوربين از پشت به شکل بیرون زده دیده می‎شود، و وقتی از جلو به آن نگاه می‎کنید، یک لنز دوم را مشاهده خواهید کرد که بیشتر شبیه به یک LED فلاش ثانویه است، البته شایعه شده که می‎توان از پایین آن به عنوان یک فلاش زنون هم استفاده کرد. در بدنه دستگاه و کنار بلندگو یک سنسور قرار دارد که احتمالا حسگر نور محیطی است.

ما تا به حال شاهد یک دوربين متحرك این چنینی که در تلفن همراه تعبیه شده باشد، نبوده‎ایم. قبلا Oppo در مدل N3 از یک سنسور گردان برای تبدیل دوربين پشتی به دوربين جلویی استفاده کرده بود، اما راه‌حل هواوی از چنین شیوه‎ای استفاده نمی‎کند. آیا قرار گرفتن سنسور دوربين در جایگاه اصلی خود باعث باریکتر شدن این دستگاه نمی‎شد؟ آیا استفاده از این روش باعث به وجود آمدن یک فلاش قدرتمندتر خواهد شد؟ آیا از آنجا که ما بیشتر تمایل داریم به جای نگاه کردن به خود لنز مستقیما به صفحه نمایش نگاه کنیم، بالا آمدن لنز برای گرفتن عکس‎های سلفی طبیعی‎تر به نظر خواهد رسید؟

احتمالا مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا خود هواوی دلیل استفاده از چنین طراحی غیر معمول را برای ما توضیح دهد. شایعات حاکی از آن است که Honor 7i به طور رسمی‎ در بیستم آگوست رونمایی خواهد شد. اطلاعات دیگر درز پیدا کرده حاکی از آن است که این دستگاه یک تلفن میان رده قدرتمند خواهد بود که از پردازنده هشت هسته‎ای Snapdragon 615 نیرو می‎گیرد و دو تا سه گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی در مورد دقت (مگاپیکسل) دوربين این تلفن در دسترس نیست.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟