ZenFone Max
ایسوس فبلت جدیدی مجهز به باتری بزرگ رونمایی کرد
در دنیای تلفن‌های هوشمند، باتری همیشه از جمله مباحث جنجالی و خبرساز بوده است. البته دل‌تان را صابون نزنید، خبری از یک فناوری نو و تحول در این زمینه نیست، اما شرکت ایسوس با تلفن ZenFone Max و باتری فوق بزرگ‌اش به معنای واقعی کلمه دست پر آمده است.

1606683296_1_0.gif

ایسوس طی یک رویداد بزرگ که برای عرضه محصولاتش در هند ترتیب داده بود، تصمیم گرفت تا یک سورپرایز هم برای آن‌هایی که به باتری‌های عظیم علاقه دارند رو کند: ZenFone Max. این یکی از معدود تلفن‌های هوشمندی است که با یک باتری سخاوتمندانه، یا بهتر است بگوییم زیادی سخاوتمندانه 5000 میلی آمپری همراه است و شما حتی می‌توانید از آن به عنوان یک پاور بانک برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

مکس هم مثل ZenFone 2 Laser، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی f/2.0 با فلش لیزری فوکوس خودکار dual-tone LED، یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و گوریلا گلس 4 روی نمایشگر 5.5 اینچی‌اش دارد. البته هنوز اطلاعاتی در مورد تفکیک‌پذیری صفحه‌نمایش آن در دسترس نیست. نقطه ضعف این تلفن، چیپ‌ست سطح پایین Snapdragon 410 آن است و فقط دو گیگابایت حافظه رم به آن اختصاص داده شده است.

افسوس که مدتی زمان می‌برد تا ZenFone Max در ماه اکتبر وارد بازار شود. ایسوس هم فعلا جزئیات دیگر، از جمله قیمت را در لفافه نگه داشته است. اما فقط برای اطلاع‌تان باید بگوییم که تلفن میان رده Marathon M4 ساخت Gionee با همین ظرفیت باتری با قیمت 15499 روپیه یا حدودا 240 دلار بفروش می‌شود. Innos D6000 هم هست که با باتری بزرگتر 6000 میلی آمپری و چیپ‌ست کمی قوی‌تر Snapdragon 615، حدود 290 دلار قیمت دارد. بنابراین ایسوس یک نبرد سخت پیش رو دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟