Xperia C5 Ultra و Xperia M5
12/05/1394 - 17:22
سونی دو تلفن هوشمند میان‌رده با نوآوری‌های تصویربرداری معرفی کرد
گوشی‌های Xperia C5 Ultra و Xperia M5 بهبودهایی در دوربین، طراحی، باتری و عملکرد دارند و قرار است جایگزین گوشی‌های میان‌رده قدیمی این شرکت در بازار شوند تا همچنان سونی بتواند سهم خود را در بازار موبایل حفظ کند. مهم‌ترین ویژگی گوشی‌های جدید سونی استفاده از دوربین‌های با مگاپیکسل بالا هم به عنوان دوربین اصلی و هم دوربین جلو در کنار انواع فناوری‌های نوین تصویربرداری است.

1606683296_1_0.gif

معرفی Xperia C5 Ultra

نخستین دستگاه در صنعت تلفن‌های هوشمند است که از دوربین دو قلوی ۱۳مگاپیکسلی پشت و جلو بهره می‌گیرد و تصاویری با وضوح بالا ارائه می‌کند؛ چه در حال عکس‌برداری از منظره‌ای خارق‌العاده باشید یا سلفی گرفتن با دوستان، عکس‌هایتان همیشه با کیفیت فوق‌العاده واضح ثبت می‌شوند.

هر دو دوربین از فناوری‌های تصویربرداری مانند حسگر پیشتاز Exmor RS و HDR برای عکس و ویدیو و حالت از ‌پیش تنظیم‌شده تشخیص صحنه خودکار بهره می‌برند. عکس‌های سلفی هم با وجود Selfie Flash جدید سونی ارتقا یافته‌اند. این فلاش که دوربین جلو را تحت پوشش قرار می‌دهد، برای حصول اطمینان از اینکه همه زیبایی‌های تصویر شما ثبت می‌شود، بخش‌های بیشتری از قاب تصویر را روشن می‌کند. لنز زاویه‌ عریض ۲۲ میلی‌متری این دستگاه بدین معنا است که می‌توانید چیزهای بیشتری را در قاب تصویر بگنجانید.

نمایشگر Xperia C5 Ultra شش اینچی Full HD با قابلیت IPS و مجهز به فناوری Mobile BRAVIA Engine 2، تلویزیون‌های سونی است که شما را قادر می‌سازد تا از عکس‌ها و ویدیوها با ظریف‌ترین جزئیات لذت ببرید. قابلیت استفاده یک‌دستی هم برای کمک به شما برای استفاده آسان از دستگاه در دسترس است که گزینه‌هایی هم برای کاربران راست‌دست و هم چپ‌دست دارد.

Xperia C5 Ultra با فریم آلومینیومی و سه رنگ مشکی، سفید و سبز نعنایی ملایم طراحی ممتازی را ارائه می‌کند و در عین حال به شما اجازه می‌دهد سبک شخصی خودتان را جلوه‌گر سازید. این تلفن هوشمند، شیک و برازنده بوده و به‌هنگام در دست گرفتن حس راحتی دارد و به همان اندازه که زیباست حس خوبی هم دارد.

به لطف پردازشگر ۶۴ بیتی هشت ‌هسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم برای تجربه کاربری سریع، عملکرد این دستگاه تضمین شده است. با اطمینان تا دو روز ماندگاری باتری و تا ۷ ساعت و ۴۷ دقیقه بازپخش ویدیو، دیگر لازم نیست نگران تمام شدن باتری در لحظه‌های مهم باشید.  علاوه بر این، حالت Ultra STAMINA برای حصول اطمینان از اینکه باتری با مؤثرترین شکل ممکن مورد استفاده قرار می‌گیرد، مصرف باتری را بیش از پیش بهینه می‌نماید.

معرفی Xperia M5

برخی اوقات تنها یک شانس برای گرفتن عکس درست دارید. Xperia M5 با دوربین 21.5 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار ترکیبی ۰٫۲۵ ثانیه‌ای، عکس‌برداری با فوکوس خودکار سریع و دقیق را ارائه می‌کند. بنابراین، می‌توانید هر لحظه را به‌محض وقوع ثبت کنید. فناوری جدید فوکوس خودکار ترکیبی، هم تشخیص مرحله‌ای فوکوس خودکار و هم  تشخیص کنتراست فوکوس خودکار را در بر گرفته است و از نظر سرعت در این صنعت پیشتاز است.

Xperia M5  با توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K و عملکرد دوربین‌های دیجیتال جمع‌وجور را ارائه می‌کند. نتیجه آن تصاویر واضح، شفاف و روشن در هر بار تصویربرداری است. Xperia M5 به «دوربین سلفی» قدرتمند ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است که آن هم دارای فوکوس خودکار و ضبط ویدیو با کیفیت HD است. بنابراین، می‌توانید سلفی‌های نابی برای به اشتراک‌گذاشتن با دوستان و اعضای خانواده بگیرید. علاوه بر این، مجموعه‌ برنامه‌های دوربین شامل چهره در تصویر، ماسک واقعیت‌افزوده و Style portrait ، سلفی‌هایتان را به سطح بالاتری ارتقاء می‌دهند.

به لطف نمایشگر واضح، روشن و زنده ۵ اینچی Full HD سرگرمی‌های دلخواه‌تان به‌معنای واقعی جان می‌گیرند. Mobile BRAVIA Engine 2 وضوح و کنتراست ارتقایافته‌ای را برای تجربه تماشای همه‌جانبه به شما ارائه می‌کند و IPS از امکان تماشا از هر زاویه‌ و هر گوشه‌ای با رنگ‌های دقیق اطمینان می‌دهد.

Xperia M5 ضدآب بوده و در برابر گردوغبار نفوذناپذیر است. همچنین برای افزایش راحتی و شارژ آسان به درگاه USB بدون درپوش مجهز شده است. بنابراین می‌توانید از آن، هم در روزهای بارانی و هم در روزهای آفتابی در هر کجا که باشید، استفاده کنید.

Xperia M5 برای داشتن ظاهری زیبا و بی‌نقص در تمامی جهات، از طراحی متمایز سونی با سبک OmniBalance با پرداخت ممتاز و شیک شیشه‌ای در هر دو طرف، بهره می‌گیرد. این تلفن هوشمند همچنین به‌منظور محافظت در برابر ضربه برای دوام طراحی شده و دارای گوشه‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ است.

Xperia M5 یک باتری بزرگ ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در خود جای داده است که تا دو روز شارژ نگه‌می‌دارد. بنابراین دیگر نگران شارژ کردن هر روز گوشی‌تان نباشید. پردازشگر تأثیرگذار ۶۴ بیتی ۲ گیگاهرتزی هشت‌هسته‌ای MediaTek Helio X10 با ۳ گیگابایت رم برای بهینه‌کردن ماندگاری باتری‌تان عملکرد و سرعت شگفت‌آوری را ارائه می‌کند. علاوه بر این، برای دانلود سریع محتوای صوتی و تصویری اتصال فوق‌سریع 4G امکان‌پذیر شده است.  

هم Xperia C5 Ultra و هم Xperia M5 امکان افزایش حافظه تا ۲۰۰ گیگابایت با کارت‌های USD را داشته و در دو مدل تک‌سیم‌کارته و دوسیم‌کارته عرضه می‌شوند. Xperia C5 Ultra و Xperia M5 از نیمه اوت در بازارهای منتخب در دسترس خواهند بود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟