چند روز قبل از مراسم رونمایی رسمی
01/05/1394 - 17:16
عکس و مشخصات وان‌پلاس 2 لو رفت!
در حالی که قرار است گوشی هوشمند وا‌ن‌پلاس 2 در روز 27 جولای ( چهار روز دیگر) به طور رسمی رونمایی و منتشر شود؛ تصاویر و مشخصات آن توسط یک شرکت خدمات‌دهنده بی‌سیم چینی به نام Tenaa روی اینترنت نشت یافت.

1606683296_1_0.gif

شرکت وان‌پلاس تلاش زیادی کرد تا تصاویر و طراحی این گوشی را از رسانه‌ها مخفی نگه دارد و در روز رونمایی غافل‌گیرشان کند. تا یک هفته قبل از مراسم اصلی نیز در این امر موفق بود ولی به یک باره تصاویر و مشخصات این گوشی هوشمند پرچمدار در اینترنت نشت یافت. 

تصاویر منتشر شده ثابت می‌کنند این گوشی دارای یک اسکنر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش است. سنسور دوربین همان کارکرد را دارد ولی به بخش پایینی کاور پشتی گوشی منتقل شده است. طراحی گوشی زیبا و عاقلانه به نظر می‌رسد و حتا ممکن است با یک قاب فلزی بهتر هم بشود. 

مشخصات سخت‌افزاری این گوشی نیز پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 با چهار گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است. این گوشی دو سیم کارته است و از یک باتری 3300 میلی‌امپرساعتی استفاده می‌کند که می‌تواند شارژ بیشتری نگه دارد. همچنین مجهز به درگاه جدید USB-C است. 

البته هنوز شرکت چینی وان‌پلاس اطلاعات و جزئیات زیادی دارد که در روز رونمایی به خبرنگاران بگوید. مثلاً قیمت این گوشی چقدر تعیین شده است و دقیقاً چه زمانی وارد بازار می‌شود. وان‌پلاس 1 یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده توسط شرکت‌های چینی بود که در بازار با فروش خوبی روبرو شد. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟