اواسط تابستان به روی صحنه می‌رود
31/03/1396 - 14:54
سامسونگ تنها حامی پروژه بزرگ موسیقی و نمایشی «سی» است
پروژه «سی» با حمایت شرکت سامسونگ و با حضور بهترین‌های حوزه موسیقی و نمایش در اواسط تابستان امسال به روی صحنه خواهد رفت. برگزارکنندگان این پروژه تلاش دارند با تلفیق هنر موسیقی و نمایش با فناوری‌های روز، روایتی نوین از اشعار و روایت‌های حماسی شاهنامه ارایه کنند.

1606683296_1_0.gif

نشست خبری پروژه «سی» عصر روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۹۶ در هتل «اسپیناس پالاس تهران» برگزار شد. در این نشست همایون شجریان (تهیه کننده و خواننده)، سهراب پورناظری (تهیه‌کننده و خواننده)، نغمه ثمینی (نمایش‌نامه‌نویس)، علی اصغر دشتی ( کارگردان)، سحر دولتشاهی، امیر جدیدی، مهدی پاکدل (بازیگران پروژه) و فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ حضور داشتند.

همایون شجریان در مورد اهداف اصلی این پروژه گفت:«هدف اصلی من و سهراب پورناظری در این پروژه این بود که بتوانیم نسل‌های مختلف را در این کنسرت کنار هم بنشانیم و کاری را خلق کنیم که از چند نسل شنونده و بیننده داشته باشد و پیام شاهنامه را به آنها برسانیم.» 

فرهاد هجرت، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ الکترونیکس نیز گفت: « فرهنگ ایرانی چندین هزار سال فراز و نشیب را از سر گذراند تا به نقطه کنونی رسید. پدربزرگان و شاید خیلی از پدران ما اشعار شاهنامه را اولین بار از نقالان پیر و پرده‌های نقاشی‌شان شنیدند. اما دنیای امروز ما، دنیای فناوری‌هایی است که هر روز و هر لحظه تغییر می‌کنند و این یعنی هر روز ما روشی جدید برای روایت همان داستان‌های حماسی و حفظ این فرهنگ اصیل در اختیار خواهیم داشت.»

او در مورد انگیزه‌های سامسونگ برای حمایت از این پروژه گفت: «تلاش همیشگی شرکت سامسونگ تمرکز بر نوآوری است و آنچه که بیش از هر عامل دیگری ما را ترغیب به همراهی با پروژه «سی» کرده است، ایده نوآورانه این پروژه بود. حضور ما در این پروژه نمادی است از حمایت سامسونگ از هنرمندان توانمند و خلاق این سرزمین، که با تعریف چنین پروژه منحصر به فردی، نه تنها گامی جدید در عرصه فرهنگ و هنر برداشته‌اند، بلکه همگام با روندهای جهانی، دنیای دیجیتال امروز را به دنیای فرهنگ و هنر پیوند زده‌اند.»

کنسرت-نمایش‌های پروژه «سی» از روز ۱۵ مردادماه در کاخ سعدآباد آغاز می‌شود. فروش بلیت آن در دو سایت «ایران کنسرت» و «می.ر.سی» همزمان انجام می‌شود. بلیت‌‌فروشی بعد از عید فطر شروع می‌شود و قیمت بلیت‌ها از ۲۵ هزار تا ۱۹۵ هزار تومان است.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟