اختصاص سال‌های ۸ و ۹ به الکام‌استارز
29/03/1396 - 21:47
استارتاپ‌ها در بهترین سالن‌های نمایشگاه الکامپ ۹۶ مستقر می‌شوند
کسب‌وکارهای نوپا در سالن 8 و 9 بیست‌و‌سومین نمایشگاه الکامپ مسقر خواهند شد. تاکنون بیش از 700 استارتاپ برای حضور در سالن الکام استارز نمایشگاه الکامپ ۹۶ اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

1606683296_1_0.gif

باقربحری، مدیراجرایی بیست‌و‌سومین نمایشگاه الکامپ با اشاره به اینکه امسال یکی از بهترین سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران به استارتاپ‌ها اختصاص داده شده است، گفت: «سالن‌های 8 و 9 به مساحت چهار هزار متر به استارتاپ‌های اختصاص داده شده است. طبق تجربه‌ای که در سال‌های گذشته کسب کردیم، این سالن یکی از پرازدحام‌ترین سالن‌های نمایشگاه خواهد بود و بازدیدکنندگان بی‌شماری را به خود جذب می‌کند؛ به همین دلیل یکی از با کیفیت‌ترین سالن‌های نمایشگاه را به کسب‌وکارهای نوپا اختصاص دادیم.

او به شرایط حضور استارتاپها اشاره کرد و گفت: «امسال هر استارتاپ در فضای استاندارد 4 تا 5 متر به همراه یک میز یا استند با پرداخت شش میلیون ریال در سالن الکام استارز 2017 مستقر خواهد شد.»

بحری از حذف مرحله داوری اولیه برای حضور استارتاپ‌ها خبر داد و افزود: «سال‌های گذشته به دلیل محدودیت فضا تیم الکام استارز مجبور به داوری میان متقاضیان بود. امسال با اختصاص سالن بزرگ‌تر این مسئله رفع شده است و هر استارتاپی که تمایل به حضور داشته باشد و با انجام مرحله پیش‌ثبت‌نام می‌تواند امکان حضور در الکام استارز را کسب کند.»

مدیراجرایی نمایشگاه الکامپ، حضور کسب‌و‌کارهای نوپا در الکام استارز را به سه سطح تقسیم کرد و گفت: «استارتاپ‌ها می‌توانند در سه سطح در الکام استارز 96 حضور داشته باشند، گروه نخست استارتاپ‌هایی که در فضاهایی یکسان و با اختصاص یک استند جانمایی می‌شوند و سیاست‌های حمایتی سازمان شامل این گروه خواهد شد. انتظار می‌رود این گروه بخش عمده سالن الکام استارز را تشکیل دهند. گروه بعدی استارتاپ‌هایی که تقاضای فضای بزرگتر از 12 متر دارند و می‌خواهند در غرفه‌های پیش‌ساخته یا خودساخته در الکام استار حضور داشته باشند. این گروه با پرداخت هزینه کامل و طبق تعرفه‌های نمایشگاه و خارج از طرح حمایتی سازمان در نمایشگاه حضور داشته باشند.»

او افزود: «گروه سوم جزیره‌های فناوری هستند. شتاب‌دهنده و سرمایه‌گذاران خطرپذیری که قصد حضور در الکام استارز را دارند و می‌توانند با گرفتن فضایی بزرگ‌تر استارتاپ‌های تحت حمایت‌شان را در کنار خود داشته باشند.»

بحری به بخش‌بندی موضوعی سالن الکام استارز اشاره کرد و افزود: «مانن دسال گذشته، تلاش می‌کنیم استارتاپ‌هایی که از نظر فناوری و نوع فعالیت مشابه یکدیگر هستند را در کنار هم جانمایی کنیم تا بازدیدکنندگان با سهولت بیشتری از بخش‌های مختلف سالن الکام استارز بازدید کنند.»

 

ایسوس

نظر شما چیست؟