فراخوان مشارکت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سمپوزیم شهر هوشمند سال ۲۰۱۶ برگزار می‌شود
سمپوزیم شهر هوشمند از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نهم آبان ماه برگزار می‌شود. این سازمان از شرکت‌ها و نیروهای عضو دعوت به مشارکت و حضور در این رویداد کرده است.

سمپوزیم شهر هوشمند سال 2016 حول محورهای اصلی "تجارت الکترونیک، ترابری، امنیت عمومی، آموزش و انرژی هوشمند" نهم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. این کارگاه در دو بخش صبح: سخنرانی، تبادل اطلاعات، تسهیم دانش، معرفی پروژه های تایوانی و بعدازظهر؛ نشست نفر به نفر نمایندگان شرکت‌های تایوانی با نمایندگان سازمانها و شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه های یاد شده برگزار می شود.
تسهیل توسعه تجارت B2B  یکی از اهداف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است و جریان‌های سرمایه‌گذاری خارجی و بهره‌گیری از دانش و تخصص روز دنیا به منظور ایجاد انطباق هرچه تمام‌تر رویه‌های داخلی با بین‌المللی یکی از عوامل رشد تجارت الکترونیکی B2B  در کشور خواهد بود. 
آن دسته از اعضای سازمان که در هر یک از حوزه‌های ترابری، امنیت عمومی، آمورش و انرژی هوشمند فعالیت می‌کنند، می‌توانند تقاضای خود را به صورت کتبی تا پایان روز اداری شنبه یکم آبان ماه سال جاری به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارسال کنند. 
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر استانداردها و توسعه همکاری‌های بین‌الملل این مرکز با شماره 85193718 تماس حاصل فرمایند.
سمپوزیم شهر هوشمند سال 2016 در تاریخ نهم آبان ماه سال جاری در محل سالن باکری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار خواهد شد. 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟