همراه با قرعه‌کشی و اهدای جوایز
رونمایی از مودم 4G/LTE مبین‌نت در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶
شرکت ارتباطات مبین‌نت برنامه‌های خود در نمایشگاه تلکام ۹۵ را اعلام کرد که مهم‌ترین بخش آن رونمایی از اولین مودم LTE این شرکت است. همانند سال‌های گذشته؛ حضور در غرفه‌های شرکت مبین‌نت همراه با مسابقه و قرعه‌کشی؛ اهدای جوایز و تخفیف خواهد بود.

1606683296_1_0.gif

مبین‌نت درباره مودم LTE جدید خود اطلاعات زیادی به رسانه‌ها نداده و فقط گفته است اولین مودم LTE خانگی و اداری این شرکت است که سرعت بسیار بیشتری نسبت به مودم‌های قبلی ارایه می‌کند. کاربران می‌توانند در نمایشگاه تلکام امسال با سر زدن به غرفه مبین‌نت از نزدیک این مودم را آزمایش کنند و تست سرعت بگیرند. این نمایشگاه فرصت خوبی است که کاربران خانگی و اداری با سرویس‌ها و شرایط هریک آشنا شوند و از نزدیک تجربه کاربری داشته باشند. 

مبین‌نت در تلکام امسال نیز می‌خواهد به بازدیدکنندگان از غرفه‌هایش تخفیف و جایزه بدهد و روزانه قرعه‌کشی‌هایی را خواهد داشت و هر روز ده‌ها جایزه اهدا می‌شود. 

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی تلکام از ۴ الی ۷ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و مبین‌نت در سالن ۸ و ۹ میزبان کاربران و علاقه‌مندان است. 

برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟