درایوهایی با کارایی قابل توجه
14/05/1395 - 20:47
درایوهای SSD شرکت Geil وارد بازار ایران شدند
بدون شک کاربران دسکتاپ از حافظه‌های شرکت Geil خاطرات خوبی را به یاد دارند. این شرکت یکی از سازندگان مطرح تراشه‌های حافظه Ram است. این شرکت در اوایل دهه 1990 کار خود را آغاز کرد و با عرضه ماژول‌های حافظه DDR، DDR1 و DDR2 به سرعت به یکی از برندهای محبوب حافظه‌های رم تبدیل شد. اما حرکت صنعت آی‌تی به سمت جایگزینی درایوهای حالت جامد با هارددیسک‌های مکانیکی حتی سازندگان حافظه‌های فرّار را برای تولید ذخیره‌سازهای سیلیکونی مجاب کرده است. شرکت Geil به تازگی نمونه‌‌هایی از SSDهای جدید خود را معرفی کرده که خوشبختانه چند مدل از آن وارد بازارهای داخلی شده است. درایو حالت جامد Zenith محصولی است که از کارآیی قابل توجهی برخوردار است.

در حال حاضر Zenith خانواده پر تعدادی ندارد؛ اما شرکت Geil چند مدل 2.5 اینچی از اعضای خانواده "زنیت" را با ظرفیت‌های 60، 120، 240 و 480 گیگابایت تولید و وارد بازار کرده است. در مدل 240 گیگابایتی خانواده زنیت از کنترلر سندفورس و تراشه‌های ذخیره‌ساز اینتل استفاده شده تا علاوه بر افزایش سرعت نوشتن و خواندن، زمان تاخیر آن نیز به حد قابل قبولی کاهش یابد.

SSDهای شرکت Geil وارد بازار ایران شدند

در بازارهای داخلی مدل‌های R3 ، A3 ،S3 و A3 Pro‌ از سری "زنیت" توسط دو شرکت معتبر "داده‌پرداز رایانه متین" و "سازگار ارقام" توزیع شده تا محصولات برند Geil هم در کنار سایر درایوهای حالت جامد در برقراری تعادل و رقابت سالم نقش خود را ایفا کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟