20/06/1401 - 18:00
خرید آنلاین سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با IP استاتیک ممکن شد
شاتل موبایل از فراهم شدن امکان خرید آنلاین سیم‌کارت هوشمند با IP ثابت (استاتیک) خبر داد.

1606683296_1_0.gif

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه در جدیدترین اقدام خود شرایطی را فراهم کرده تا تمامی متقاضیان حقیقی و حقوقی استفاده از سیم‌کارت هوشمند با IP استاتیک بتوانند به صورت آنلاین نسبت به خرید این محصول از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل اقدام کنند.

راهکار «سیم‌کارت هوشمند با IP استاتیک» به سازمان‌ها، شرکت‌ها، کسب و کارها و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، این امکان را می دهد تا IP منحصر به فرد و ثابت معتبر و دائمی خود را در اینترنت داشته باشند. 

شاتل موبایل راهکار IP استاتیک مبتنی بر شبکه تلفن همراه را با امکاناتی از قبیل پیاده‌سازی سیاست‌های دسترسی‌پذیری بر مبنای IP ثابت، ارائه شناسه منحصر به فرد و معتبر به سازمان‌ها، کسب وکارها و افراد، تسهیل در ارائه خدماتی نظیر انتقال تصاویر دوربین‌های مدار بسته (CCTV)، VoIP، بازی‌های آنلاین، ایجاد محدودیت دسترسی به حساب‌ها و خدمات حساس و مدیریت دسترسی و ایمنی اطلاعات، توسط IP بر اساس سیاست امنیتی مشتریان و سازمان‌ها و همچنین افزایش ایمنی سیم‌کارت‌های سازمانی برای دسترسی به شبکه داخلی به تمامی متقاضیان و بدون محدودیت، ارائه می‌دهد.

اشخاص حقیقی برای سفارش و خرید سیم کارت با IP استاتیک شاتل موبایل می توانند به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل و متقاضیان حقوقی برای خرید می توانند به فروشگاه اینترنتی سازمانی شاتل موبایل مراجعه کنند. سیم کارت با IP استاتیک شاتل موبایل در قالب بسته های یکساله و دوساله تا پایان ۲۰ مهر ماه با تخفیف تا ۲۵ درصد به فروش می رسد.

شاتل ‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند. تمامی مشترکین شاتل موبایل با شماره‌گیری کد دستوری *1*8# یا از طریق مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏‌موبایل خود می‌توانند ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌صورت دستی شبکه میزبان سیم کارت خود را در لحظه تغییر داده و یا قابلیت انتخاب هوشمند شبکه را مجددا فعال کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir  مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟