09/05/1401 - 19:25
راهکارهای مبین‌نت برای تحول زیرساخت بانک‌ها در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (فاینکس) با حضور صنایع و کسب‌وکارهای مالی، اقتصادی و بازار سرمایه از 2 تا 5 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. مبین‌نت در این دوره 4 سرویس سازمانی خود را، که نقش قابل توجهی در تحول دیجیتال و به‌روز شدن صنایع مالی دارند، معرفی و ارائه کرد.

1606683296_1_0.gif

سامانه نظارت تصویری ابری (VSaaS)، شبکه داده خصوصی مجازی سازمانی (VPN)، پلتفرم چندرسانه‌ای تبلیغاتی(Digital Signage)  و سامانه پشتیبانی مشتریان سازمانی   (B2B Platform) محصولات و سرویس‌های سازمانی معرفی‌شده مبین‌نت در این رویداد بودند.

شکل‌گیری زیرساخت تحول دیجیتال کسب‌وکارها با راهکارهای سازمانی مبین‌نت

به‌کارگیری فناوری‌های جدید و به‌روز یکی از عناصر اصلی تحول دیجیتال صنایع گوناگون به‌ویژه صنایع فعال در حوزه‌های مالی و اقتصادی است؛ ارتقای امنیت داده‌های دیجیتال و سیستم‌های ارتباطی، به‌روز کردن ساختارهای امنیتی فیزیکی و محیطی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی با روش‌های هوشمند، ارائه سرویس‌های پایدار بدون اختلال به مشتریان از دغدغه‌های اصلی مدیران و نمایندگان این دسته از کسب‌وکارهاست. راهکارهای سازمانی مبین‌نت با هدف مجهز شدن صنایع گوناگون به‌ویژه صنایع شعبه‌محور از جمله بانک‌ها و خدمات مالی نظیر بورس و بیمه طراحی و در فاینکس معتبرترین رویداد مالی کشور و منطقه عرضه شدند.

هوشمندسازی دوربین‌های مداربسته

تامین امنیت در فضای کسب‌وکارهای مالی مسئله‌ مهمی است که نقش مهمی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان دارد. اتصال دوربین‌های مداربسته و نظارتی به فضای ابری یکی از عواملی است که امنیت فضای کسب‌وکار را ارتقا می‌دهد چراکه سیستم‌های ضبط‌کننده محلی مانند DVR و NVR در برابر خطر سرقت و آسیب‌های فیزیکی ضریب امنیت بسیار پایینی دارند. با به‌روزرسانی دستگاه‌های سنتی و قدیمی که تصاویر دوربین‌های مداربسته و نظارتی را ثبت و ضبط می‌کنند، می‌توان در هر شرایطی و در هر زمان و مکانی به تصاویر دوربین‌ها دسترسی داشت. مبین‌نت این فناوری را در قالب راهکار ابری VSaaS به مشتریان سازمانی ارائه می‌دهد. این سرویس به‌صورت لحظه‌ای تصاویر را ضبط کرده و پس از فشره‌سازی به مرکز مانتیورینگ منتقل می‌کند. قابلیت‌های سامانه نظارت تصویری مبین‌نت در نمایشگاه صنعت مالی فاینکس برای بازدیدکنندگان به نمایش و دمو گذاشته شد.

به روزسانی راهکار‌های ارتباطی با VPN سازمانی

شبکه داده خصوصی مجازی مبین‌نت تحت عنوان VPN سازمانی یکی از سرویس‌های دیگری بود که در این رویداد ارائه شد. مبین‌نت از سال‌ها پیش این سرویس پرطرفدار را به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌دهد و همگام با رشد و توسعه فناوری‌ها، آن را به‌روز کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این سرویس مستقل از شبکه جهانی اینترنت ارائه می‌شود. از آنجا که به‌دلیل ناپایداری ارتباطات مبتنی بر اینترنت، احتمال قطع و وصل شدن شبکه و وجود تهدیدهای سایبری در فضای اینترنت نیز زیاد است، راهکار ارتباطی شبکه مجازی خصوصی در این نمایشگاه به صنایع مالی معرفی و ارائه شد.

تحول در اطلاع‌رسانی کسب‌وکارهای شعبه‌محور

یکی از دستاوردهای جدید مبین‌نت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه معرفی سامانه‌ای بود که سیستم اطلاع‌رسانی و تبلیغات را در شعب سازمان‌ها هوشمند و متمرکز می‌کند. پلتفرم چندرسانه‌ای تبلیغاتی (Digital Signage) با به‌کارگیری فناوری رایانش ابری امکان جدیدی را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا فرایند انتشار و مدیریت انواع محتوا را به‌صورت هوشمند دنبال کنند. این سامانه منعطف،‌ از مجموعه‌ای از سخت‌افزارها و نرم‌افزارها تشکیل می‌شود و امکان مدیریت محتوا با هدف تبلیغات و اطلاع‌رسانی در هر زمان و مکانی را ایجاد می‌کند. با سرویس پلتفرم چندرسانه‌ای تبلیغاتی مبین‌نت، کاربران می‌توانند محتوای تبلیغاتی خود را بر روی تعداد زیادی از نمایشگرها در قالب‌های گوناگونی از جمله ویدئو، تصویر، متن و یا صدا به‌صورت همزمان در معرض بازدیدکنندگان و مراجعان به نمایش بگذارند.

ارائه سامانه‌ای ویژه برای خدمات پشتیبانی

سامانه پشتیبانی مشتریان سازمانی   (B2B Platform) چهارمین راهکاری بود که مبین‌نت در رویداد فاینکس به صنایع مالی معرفی کرد. با توجه به نیاز کسب‌وکارهای مالی نظیر بانک‌ها به سرویس‌های ارتباطی و ابری پایدار و همیشه در دسترس، مسئله پشتیبانی 24×7 از سرویس‌ها توسط پشتیبان اختصاصی نیز در اولویت است. مبین‌نت این چالش سازمانی را با ارائه سرویس B2B Platform برطرف کرده است. در این سامانه تحت وب خدمات پشتیبانی به‌صورت آنلاین به مشتریان سازمانی  ارائه می‌شوند. در این پلتفرم جامع، همه سرویس‌های ارائه‌شده به مشتریان از یک پنجره واحد مدیریت، پشتیبانی و مانیتورینگ می‌شود.

مبین‌نت با ارائه دستاوردهای جدید خود به سازمان‌ها و صنایع مالی به کار خود در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) پایان داد و درصدد است با توسعه راهکارهای سازمانی، پازل‌ تحول دیجیتال کسب‌وکارهای گوناگون را تکمیل کند تا سازمان‌ها با برون‌سپاری خدمات زیرساخت IT به‌سوی رونق و توسعه چشم‌اندازهای اصلی خود حرکت کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟