راهنمای فعال‌سازی هدیه آکادمی همراه به مناسبت روز دانشجو
17/09/1400 - 11:50
هدیه همراه اول به مناسبت روز دانشجو- 16 آذر 1400
همراه اول به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت‌های ویژه دانشجویی و جوانان اعتبار هدیه آکادمی همراه می‌دهد. در ادامه به راهنمای دریافت هدیه آکادمی همراه، همراه اول اشاره شده است.

1606683296_1_0.gif

 هدیه همراه اول به مناسبت روز دانشجو- 16 آذر 1400

  • به‌مناسبت روز دانشجو یک هدیه جذاب در آکادمی همراه تدارک دیده شده است. این هدیه شامل 250 هزار تومان اعتبار آموزشی است که می‌توانید از این اعتبار برای خرید دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی آکادمی همراه استفاده کنید.

** اعتبار هدیه آکادمی قابل تبدیل به وجه نقد نیست و شما نمی‌توانید اعتبار خود را به فرد دیگری انتقال دهید. صرفا اعتبار در حساب کاربری متصل به سیم‌کارت شما فعال می‌گردد و جهت خرید دوره‌های آکادمی همراه کاربرد دارد.

در ادامه به‌صورت کامل بخش‌های مختلف پیرامون اعتبار هدیه آکادمی همراه به مناسبت روز دانشجو توضیح داده شده است:

  • نحوه فعال‌سازی اعتبار هدیه
  • مخاطبین هدیه آکادمی
  • چگونگی استفاده از هدیه

نحوه فعال‌سازی اعتبار هدیه همراه اول به مناسبت روز دانشجو

اگر از مشترکین سیم‌کارت‌های دانشجویی یا جوانان همراه اول هستید جهت فعال‌سازی اعتبار هدیه همراه اول به مناسبت روز دانشجو صرفا لازم است تا پیش از پایان سال 1400، یک بار در حساب کاربری خود وارد شوید.

جهت ورود به حساب کاربری لازم است ابتدا به سایت آکادمی همراه به نشانی https://hamrah.academy شوید:

1. طبق تصویر زیر روی گزیته ورود/ ثبت نام کلیک کنید.

2. دکمه ورود به سایت را کلیک کرده و شماره سیم‌کارت دانشجویی یا جوانان خود را وارد نمایید. سپس کد فعال‌سازی ارسال شده را در بخش تایید کد وارد نمایید.

3. شما اکنون وارد پروفایل خود می‌شوید و با پیغام ثبت موفق اعتبار مواجه می‌شوید. شما اعتبار هدیه آکادمی همراه به مناسبت روز دانشجو را دریافت کردید.

نکته: اگر بیش از یک سیم‌کارت دارید دقت نمایید در این مرحله حتما لازم است شماره سیم‌کارت دانشجویی و یا جوانان خود را وارد نمایید در غیر این‌صورت اعتبار برای شما فعال نخواهد شد.

 

هدیه همراه اول شامل چه کسانی می‌شود؟

  • مخاطبین این هدیه کلیه مشترکین همراه اول هستند که از سیم‌کارت‌های اعتباری دانشجویی و یا سیم‌کارت‌های دائمی جوانان استفاده می‌کنند.
  • سایر مشترکین همراه اول و یا سایر اپراتورها در صورت تمایل به دریافت اعتبار هدیه می‌توانند از طریق فروشگاه همراه اول اقدام به خرید سیم‌کارت اعتباری دانشجویی و یا سیم‌کارت دائمی جوانان نمایند و علاوه بر دریافت هدیه آکادمی از سایر امتیازات و مزایای این سیم‌کارت‌ها برخوردار شوند.

چگونگی استفاده از هدیه همراه اول- 16 آذر روز دانشجو

  • پس از فعال‌سازی اعتبار هدیه همراه اول خود هر زمانی که تمایل داشتید می‌توانید با استفاده از اعتبار دریافت شده از دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی آکادمی همراه استفاده نمایید. از طریق لینک زیر می‌توانید لیست دوره‌های آموزشی آکادمی را مشاهده و دوره‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا منتظر بمانید تا در دوره‌های جدیدی که در آکادمی برگزار می‌شود شرکت نمایید.

مشاهده دوره‌های آموزشی آکادمی همراه اول

ایسوس

نظر شما چیست؟