25/07/1394 - 01:04
مایکروسافت نصب ویندوز 10 را آسان‌تر می‌کند
آیا شما از ویندوز 7 یا 8.1 استفاده می کنید و برای نصب ویندوز 10 هنوز کاملا آماده نیستید؟ اگر دقت نکنید به راحتی می توانید با موافقت کردن با نصب آخرین بسته به روزرسانی ویندوز خیلی راحت به سمت ارتقاع به ویندوز 10 حرکت کنید.

1606683296_1_0.gif

ارتقاء به ویندوز 10 به عنوان یک گزینه اختیاری برای بعضی از کاربران  ظاهر می شود. این ارتقاء به طور خودکار انجام نمی‌شود، اما اگر توجه نکنید، در میان سایر به روزرسانی‌ها به راحتی می‌توانید گزینه اکی را بزنید و بعد، تمام: شما در حال اجرای ویندوز 10 هستید.

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که نصبکننده ویندوز 10 تمایل دارد به طور خودکار و در پس‌زمینه روی سیستم‌های واجد شرایط دانلود شود. البته اگر این اتفاق بیفتند، دنیا به آخر نمی‌رسد؛ اما ما داریم درباره چند گیگابایت داده حرف می‌زنیم و اگر سیستم شما فضای کافی برای این کار نداشته باشد می تواند مشکل‌ساز شود.

به گفته مایکروسافت این کار از قصد نبود. این شرکت به سایت آر‌اس تکنیکا گفته است: «به عنوان بخشی از تلاش ما برای ترغیب کاربرانی که از ویندوز 7 و 8.1 استفاده می‌کنند به ارتقاء به ویندوز 10، گزینه ارتقاء به عنوان یک گزینه اختیاری در ویندوزآپدیت در کنترل پنل ظاهرمی‌شود. پیش از این، گزینه ارتقاء به عنوان گزینه پیش‌فرض در نظر گرفته شده بود و این اشتباه بود و ما در حال اصلاح آن هستیم.»

باید از مایکروسافت تشکر کرد که ارتقاع به ویندوز 10 را این همه آسان کرده‌است اما بهتر است اجازه دهد که هر وقت کاربران صلاح دیدند آن را نصب کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟