مرحله نیمه نهایی یورو 2020
13/04/1400 - 19:35
پخش زنده و آنلاین بازی انگلیس و دانمارک در یورو 2020
اگر قصد دارید پخش زنده بازی فوتبال انگلیس و دانمارک در یورو 2020 را تماشا کنید در ادامه این مطلب برترین سایت‌ها و اپ‌هایی که بازی فوتبال انگلیس و دانمارک در یورو 2020 زنده و آنلاین پخش می‌کنند را معرفی می‌کنیم.

1606683296_1_0.gif

مطلب پیشنهادی

زمان بازی فینال یورو 2020
قهرمان فینال یورو 2020

نتیجه بازی تیم های انگلیس و دانمارک در نیمه نهایی یورو 2020

انگلیس 2 - 1 دانمارک

  • تیم ملی انگلیس با برتری 1-2 مقابل دانمارک برای اولین بار راهی فینال یورو شد.
  • تیم ملی انگلیس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 و روی حرکت هری کین می توانست به گل اول دست یابد، اما رحیم استرلینگ بعد از حرکت به داخل به سمت دروازه دانمارک ضربه زد و کسپر اشمایکل توپ را مهار کرد.
  • لحظاتی بعد و روی اشتباه فیلیپس بود که تیم ملی دانمارک صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی را او جوردن پیکفورد مهار کرد. در ریباند مارتین برایثوایت می توانست دروازه را باز کرد، اما ضربه او بعد از برخورد به هری مگوایر راهی به دروازه نیافت.
  • در دقیقه 25 وسترگارد توپ را از هری کین ربوده و می توانست دروازه تیم ملی انگلیس را باز کند، اما ضربه فنی این بازیکن با اختلاف کمی از روی دروازه پیکفورد به بیرون رفت.
  • اما در دقیقه 30 دانمارک به زیبایی به گل رسید. این تیم در موقعیتی مناسب پشت محوطه صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و داماسگارد با یک ضربه دقیق و تماشایی به طاق دروازه موفق به زدن گل اول شد.
  • دقایقی بعد انگلیس تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت. ارسال زمینی هری کین در دهانه دروازه به رحیم استرلینگ رسید، اما ضربه او را کسپر اشمایکل به شکلی فوق العاده مهار کرد.
  • اما در اواخر نیمه اول انگلیس بالاخره به گل رسید. ارسال ساکا در دهانه دروازه و در شرایطی که استرلینگ آماده ضربه زدن بود، با اشتباه و گل به خودی سیمون کیائر همراه شد تا نیمه اول این دیدار جذاب در نهایت با تساوی 1-2 تمام شود.

تاریخ و ساعت بازی تیم های انگلیس و دانمارک- یورو 2020

  • تاریخ:  چهارشنبه 16 تير 1400
  • ساعت: 23:30

سایت‌های پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال انگلیس و دانمارک در یورو 2020

پخش زنده و آنلاین بازی انگلیس و دانمارک: شبکه سه از طریق سایت شبکه سه

پخش زنده و آنلاین بازی انگلیس و دانمارکشبکه سه از طریق سایت صدا و سیما

پخش زنده و آنلاین بازی انگلیس و دانمارکشبکه سه از طریق سایت تلوبیون

 

اپلیکیشنهای پخش زنده و آنلاین فوتبال انگلیس و دانمارک- یورو 2020

تماشای پخش زنده و آنلاین بازی‌های لیگ ملت‌ های اروپا 2021 بر روی گوشی همراه می‌تواند برای آن‌هایی که در زمان پخش بازی‌های مدنظرشان در خانه نیستند، یک گزینه عالی باشد. خوشبختانه در چند سال اخیر، به لطف افزایش سرعت اینترنت همراه، دسترسی به تلویزیون‌های اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید این اپ‌ها را دانلود کرده و از تماشای پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال انگلیس و دانمارک در لیگ ملت‌ های اروپا لذت ببرید.

اپلیکیشن تلوبیون: پخش زنده و آنلاین بازی انگلیس و دانمارک

اپلیکیشن آنتن: پخش زنده و آنلاین بازی انگلیس و دانمارک

اپلیکیشن آیو: پخش زنده و آنلاین بازی انگلیس و دانمارک

ایسوس

نظر شما چیست؟