خروجی جلسه کمیته اجرایی نمایشگاه
19/07/1394 - 22:58
حمایت و حضور تمام عیار دولت در الکامپ 2015
دولت الکترونیک می‌خواهد با تمام قوا در نمایشگاه الکامپ امسال حضور داشته باشد و از برگزاری آن به دست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور حمایت می‌کند. جلسه کمیته اجرایی این نمایشگاه با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد.

1606683296_1_0.gif

در این جلسه نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: «دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ 2015 با تمام قوا حضور می یابد. وزارت ICT از برگزاری نمایشگاه الکامپ بیست و یکم که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور متولی برگزاری آن است، حمایت می کند.»

همچنین، ناصر علی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با ابراز خرسندی از همراهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: «باید از زندان تاریخی الکامپ خارج شویم و این با حمایت همه بخش‌ها چه دولتی و چه خصوصی میسر خواهد شد. الکامپ باید از یک ماجرا تبدیل به یک ابزار ویژه برای ارتقا جایگاه صنعت شود. یعنی تبدیل به یک روتین سالیانه شود.»

یک الکامپ کاملا متفاوت در پیش داریم، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با بیان این مطلب، گفت: «الکامپ بیست و یکم از جهت مختلفی متفاوت است. اول اینکه سازمان نصر کشور برگزار کننده آن است، شفاف است، همکاری بسیار نزدیک با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها داریم، تغییر تقسیم‌بندیهای نمایشگاه به نحوی است که برای مخاطبان جذابیت و برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فایده داشته باشد. علاوه بر این حضور پررنگ دولت الکترونیکی و همراهی بخش‌های دولتی است که نشان از همراهی دولت و بخش خصوصی برای ارتقا جایگاه صنعت و برگزاری نمایشگاهی شایسته صنف است.»

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک 23 تا 26 آذرماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ایسوس

نظر شما چیست؟