از مرکز مدیریت راهبردی افتا گردید
21/02/1399 - 19:15
آسیاتک موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO27001 شد
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، این شرکت به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور طی یک ده گذشته اقدام به توسعه نظام های مدیریتی خود بر پایه استانداردهای روز ملی و بین المللی نموده است.

1606683296_1_0.gif

 در این راستا پس از اخذ گواهینامه بین المللی نظام مدیریت امنیت اطلاعات در سال 1393 صلاحیت نظام مدیریت امنیت اطلاعات این شرکت توسط مرکز مدیریت راهبردی افتا نیز تایید گردید.
افتا یا همان مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری که با مجوز رئیس‌جمهور وقت تشکیل شده و در راستای ایفای نقش حاکمیت در تامین امنیت حوزه  امنیت اطلاعات و همچنین حفظ زیرساخت‌های حیاتی کشور در مقابل حملات الکترونیکی، امن‌سازی زیرساخت‌های دستگاه‌های حیاتی ماموریت یافته است.
  بر اساس این گزارش، گواهینامه مذکور در طی مراسم رسمی مورخه 17 اردیبهشت 1399 به شرکت آسیاتک تقدیم گردید، همچنین به دلیل پیش گام بودن آسیاتک در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، تسهیل ارتباطات در داخل کشور که ماموریت این شرکت نیز " بهبود زندگی و کار از طریق رشد و تسهیل ارتباطات با ارائه خدمات با کیفیت،  قابل اعتماد و فراگیر می باشد" تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ایسوس

نظر شما چیست؟