28/03/1398 - 17:09
درباره فیلم ژن خوک + تیزر
فیلم سینمایی ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی به موضوع آقا زاده ها با زبان طنز پرداخته است. ساعدی در گشت ارشاد 1 و 2 تجربه موفقی در استفاده از موضوعات جنجالی روز در فیلم هایش دارد. در نقد های مختلف از ژن خوک این بار احتیاط زیاد در نزدیک شدن به موضوعات سیاسی و شخصیت آقازاده ها به عنوان نقطه ضعف این فیلم عنوان شده است. در ادامه این مطلب می‌توانید جزییات کامل فیلم ژن خوک عوامل و سینماهای در حال اکران فیلم و نیز تیزر فیلم سینمایی ژن خوک را ببینید.

1606683296_1_0.gif

درباره فیلم ژن خوک

  • ژانر فیلم: اجتماعی
  • کارگردان: سعید سهیلی
  • تهیه کننده: سعید سهیلی
  • سال ساخت:1397

خلاصه فیلم ژن خوک

فیلم سینمایی ژن خوک داستان دو زندانی به نام های عماد گربه (سینا مهرداد) و آقا رضا (هادی حجازی فر) است. آقا رضا از طرف روزبه (بهرنگ علوی) -یکی از آقازاده‌ها- در مقابل گرفتن مبلغی کلان مامور می‌شود تا عماد را از زندان فراری دهد. روزبه می‌خواهد سر عماد را که حاصل ازدواج صیغه ای پدرش است زیر آب کند تا ارث پدر به او نرسد.

بازیگران فیلم ژن خوک

رضا کیشمیش وعماد گربه شخصیت‌های اصلی «ژن خوک» هستند که هادی حجازی‌فر و سینا مهراد نقش آن‌ها را ایفا می‌کنند همچنین نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، علی رحیمی، وحید کرمانی، مهسا آبیز، الناز حبیبی و جمشید هاشم پور دیگر بازیگران «ژن خوک» هستند.

سینماهای در حال اکران فیلم ژن خوک

سینماهای اکران فیلم ژن خوک در تهران:

سینما عصر جدید تهران، سینما پردیس تئاتر تهران

سینماهای اکران فیلم ژن خوک در شهرستان:

سینما فلسطین تبریز، سینما آزادی تویسرکان

عکس‌های فیلم ژن خوک

درباره فیلم ژن خوک + تیزر
درباره فیلم ژن خوک + تیزر
درباره فیلم ژن خوک + تیزر

درباره فیلم ژن خوک + تیزر
درباره فیلم ژن خوک + تیزر

درباره فیلم ژن خوک + تیزر

تیزر فیلم ژن خوک

برای خرید آنلاین بلیت فیلم سینمایی ژن خوک  اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟