دور برگشت انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر
19/03/1398 - 21:45
 پخش زنده فوتبال ایران هنگ کنگ
مسابقه فوتبال ایران-هنگ کنگ از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر امروز(پنجشنبه) ساعت 19 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. با توجه به روز و ساعت بازی شاید تماشای پخش زنده و آنلاین بازی ایران و هنگ کنگ از طریق سایت‌های اینترنتی بهترین گزینه باشد. تماشای پخش زنده و آنلاین بازی ایران و هنگ کنگ را از طریق کلیک روی لینک‌های معرفی شده در ادامه مطلب از دست ندهید.

نتیجه بازی ایران و هنگ کنگ- نیمه اول

نتیجه نهایی بازی ایران و هنگ کنگ

بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ

  • تیم ملی فوتبال ایران ساعت 19 امروز پنجشنبه مقابل هنگ کنگ نخستین بازی خود در دور برگشت انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را برگزار می‌کند.
  • بحرین، عراق، هنگ کنگ، کامبوج و ایران تیم‌های گروه C این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند که طبق تصمیم AFC بازی‌های خود را به طور متمرکز در کشور بحرین پشت سر خواهند گذاشت.
  • ملی‌پوشان فوتبال ایران که با مارک ویلموتس تنها 6 امتیاز در دور رفت بازی‌ها گرفتند حالا با دراگان اسکوچیچ به فکر جبران نتایج هستند و می‌خواهند شانس صعود از گروه خود را افزایش دهند.
  • اسکوچیچ به خوبی می‌داند برای صعود بی دردسر با تیم ملی ایران و ابقاء در رأس کادر فنی این تیم چاره‌ای جز کسب چهار پیروزی از چهار دیدار خود ندارد. از این رو کوچک‌ترین اشتباه او در انتخاب ترکیب اصلی می‌تواند جبران ناپذیر باشد.
  • تیم ملی ایران که نسبت به سال‌های گذشته بیشترین ستاره را در خود گنجانده است بدون بازی تدارکاتی در ماه‌های اخیر به بحرین رفته تا دیدار با هنگ کنگ یکی از مهم‌ترین بازی‌هایش برای کسب پیروزی و حفظ شانس صعود شود.
  • دراگان اسکوچیچ قصد دارد در این دیدار از سیستم 2-4-4 استفاده کند که طی آن علیرضا بیرانوند همچنان با پوشیدن پیراهن شماره یک در چارچوب دروازه قرار خواهد داشت.
  • اسکوچیچ از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع استفاده می‌کند. او صادق محرمی را که پس از ماه‌ها مصدومیت دوباره به تیم ملی دعوت شد به عنوان مدافع راست به بازی خواهد گرفت.

سایت‌های پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ

پخش زنده و آنلاین بازی ایران و ایران و هنگ کنگ: شبکه سه از طریق سایت شبکه سه
پخش زنده و آنلاین بازی ایران وایران و هنگ کنگ: شبکه سه از طریق سایت صدا و سیما
پخش زنده و آنلاین بازی ایران و ایران و هنگ کنگ: شبکه سه از طریق سایت تلوبیون

 

اپلیکیشنهای پخش زنده و آنلاین بازی ایران و ایران و هنگ کنگ

تماشای پخش زنده و آنلاین بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران بر روی گوشی همراه می‌تواند برای آن‌هایی که در زمان پخش بازی‌های مدنظرشان در خانه نیستند، یک گزینه عالی باشد. خوشبختانه در چند سال اخیر، به لطف افزایش سرعت اینترنت همراه، دسترسی به تلویزیون‌های اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید این اپ‌ها را دانلود کرده و از تماشای پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال ایران و ایران و هنگ کنگ لذت ببرید.

اپلیکیشن تلوبیونپخش زنده و آنلاین بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ

اپلیکیشن آنتنپخش زنده و آنلاین بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ

اپلیکیشن آیوپخش زنده و آنلاین  بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ


تاریخ و ساعت بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ

  • تاریخ: سه شنبه 13 خرداد 1400
  • ساعت19:00
  • محل برگزاری: ورزشگاه المحرق بحرین
 

ایسوس

نظر شما چیست؟