03/07/1397 - 15:30
برگزاری چهارمین دوره مسابقات برنامه ‌نویسی کشوری کدکاپ شریف
چهارمین دوره مسابقات برنامه ‌نویسی کشوری کدکاپ شریف با همکاری دیجی‌کالا، Quera و مرکز نوآوری شریف در مهر و آبان 97 برگزار می‌شود. هدف از این مسابقات سنجش مهارت برنامه‌نویسان، رقابت آن‌ها و در نهایت استخدام برنامه‌نویسان با مهارت در شرکت‌ها می‌باشد.

1606683296_1_0.gif

این دوره از مسابقات، در 14 زبان برنامه‌نویسی پرکاربرد در قالب مسابقات الگوریتمی و همچنین در 8 تکنولوژی روز ایران و جهان، شامل تکنولوژی‌های PHP، Laravel، Front-end، React،React Native ، Android، Python، Django برگزار می‌شود. کدکاپ 4 اولین مسابقه‌ی برنامه‌نویسی کشور و حتی منطقه است که به صورت همزمان ده‌ها زبان برنامه‌نویسی و تکنولوژی پرکاربرد را در بر دارد. تصحیح پاسخ‌های ارسالی شرکت‌کنندگان به صورت خودکار توسط سامانه‌ی داوری و مهارت‌سنجی Quera انجام می‌شود.
برنامه‌نویسان در هر سطحی از دانش فنی و تجربه‌ی کاری می‌توانند در این سلسله مسابقات شرکت کنند و علاوه بر محک زدن مهارت‌های برنامه‌نویسی خود و رقابت با سایر برنامه‌نویسان کشور، فرصت کار در بهترین شرکت‌های کشور از جمله دیجی‌کالا را پیدا کنند.
جوایز این دوره از مسابقات 25 میلیون تومان می‌باشد که به نفرات برتر اهدا می‌گردد.
این مسابقات در دو مرحله‌ی اینترنتی (غیرحضوری) و حضوری برگزار می‌شود. مرحله‌ی اینترنی مسابقات از  از 13 مهر آغاز شده و تا 25 مهر ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به codecup.ir از زمان دقیق مسابقات در تکنولوژی‌های مختلف مطلع گردند.
شرکت‌کنندگان برتر مرحله‌ی اینترنتی (غیر حضوری) برای شرکت در مرحله‌ی حضوری که 24 و 25 آبان ماه در مرکز پردازش دیجی‌کالا (انبار مرکزی) برگزار می‌شود دعوت می‌شود.

ایسوس

نظر شما چیست؟