30/02/1397 - 01:43
نرم‌افزار پیامک سفید چیست
صبح امروز 29 اردیبهشت ماه 97 شرکت ایده پردازان از جدیدترین نرم‌افزار خود «پیامک سفید» رونمایی کرد. پیامک سفید نرم‌افزاری برای ارتباط مستقیم پیامکی با مخاطبین است.

1606683296_1_0.gif

شرکت ایده پردازان در سال 1391 مرحله آزمایشی پیامک سفید را کلید زد  و با دامنه sms.ir این سامانه ارسال پیامک آغاز به کار کرد.

پیامک سفید چیست؟

بیامک سفید نرم افزاری است ایده‌آل کسب و کارها در ادامه برخی از مزایای این نرم‌افزار ارسال پیامک را مرور می‌کنیم:

یکی از بزرگترین مزیت‌های پیامک سفید در دسترس بودن است. یعنی علاوه بر اپلیکیشن در هر نقطه که اینترنت در دسترس باشد از طریق سامانه web.sms.ir به راحتی می‌توانید به جامعه هدف خود پیامک ارسال کنید.

اگر مشتریان شما با سایتتان درارتباط هستند ایده‌پردازان با معرفی پلن «پیامک انبوه» امکانات ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته است:

  • اتصال به cms های مختلف و وب سرویس آماده
  •  پیامک فعالسازی و تایید هویت
  •  ارسال های زمانبندی شده و هوشمند
  •  استفاده از کدخوان و بررسی صحت محصول

چگونه پیامک سفید ارسال کنیم؟

عضویت در پیامک سفید بسیار ساده و سریع است. ابتدا وارد سامانه web.sms.ir و پس از وارد کردن شماره موبایل و اطلاعات خود نوع اکانت را انتخاب کرده و بسته به نیاز خود پلن مورد نظر را خریداری کنید.

انتخاب نوع اکانت:

پس از وارد کردن شماره موبایل بسته به نیاز خود می‌توانید نوع حساب کاربری خود را انتخاب کنید. زمان اعتبار و هزینه  حساب‌های مختلف پیامک سفید به شرح زیر است:

بسته‌های پیامکی پیامک سفید:

پس از انتخاب نوع اکانت مورد نظر باید با درنظر گرفتن تعداد پیامکی که برای کسب وکار خود نیاز دارید بسته مورد دلخواه را انتخاب کنید. قیمت بسته ها و تعداد پیامک‌های قابل ارسال هر بسته به شرح جدول زیر است:

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر بهناز ذبیح زاده
بهناز ذبیح زاده

بسیار جالب