18/02/1397 - 18:38
راه‌اندازی سامانه ثبت شکایت مشترکان اینترنت و موبایل بر اساس موقعیت مکانی
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه‌اندازی سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (ICT ) مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی خبر داد.

1606683296_1_0.gif

مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این باره، گفت: سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات خدمات ارتباطی با هدف بهره‌مندی از نظرات مشترکان برای ارتقای بهبود کیفیت ارائه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارائه ‌دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راه‌اندازی شده است.

وی درباره ویژگی های سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات حوزه ICT تصریح کرد: در سامانه جدید امکان ثبت شکایات براساس موقعیت جغرافیایی مکان، نوع سرویس های متداول و به تفکیک ارائه‌دهندگان خدمات وجود دارد .

حقی تصریح کرد: همچنین در این سامانه قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت و امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری و امکان اعلام شکایات با روش های مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی و پیامک پیش‌بینی شده است.

معاون رگولاتوری افزود: به منظور سرعت دادن به رفع شکایات از سوی اپراتورها در این سامانه، امکان مشاهده شکایات‌ سایر مشترکان از ارائه‌دهندگان خدمات به صورت مکان نمای جغرافیایی و همچنین مشاهده نقطه نظرات فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکان وجود دارد.

مشترکان سرویس های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات می‌توانند از اینجا به سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت مشترکان دسترسی داشته باشند.

ایسوس

نظر شما چیست؟