نگاهی به مشخصات گلکسی سی 9 سامسونگ
اولین اسمارت‌فون سامسونگ با رم ۶ گیگابایتی رویت شد!
به تازگی مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی سی 9 سامسونگ (Samsung Galaxy C9) در سایت شناخته شده GeekBench منتشر شده است. نکته بسیار جالب توجهی که در مشخصات فنی این محصول به چشم می‌خورد، مربوط به بهره‌مندی آن از رم 6 گیگابایتی می‌شود!

1606683296_1_0.gif

سامسونگ یا غول کره‌ای صنعت موبایل هم اکنون بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا است. سامسونگ همواره در تلاش بوده و وضعیت سود و درآمدهای خود را در مناطق مختلف و بازارهای جهانی افزایش دهد. در این بین علیرغم موفقیت‌هایی که سامسونگ در اغلب بازارهای جهانی کسب کرده، در کشور چین نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند. دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است. در کشور چین هم اکنون چندین کمپانی تولید کننده گوشی‌های اندرویدی وجود دارند که محصولات خود را با کیفیت مناسب و قیمت‌های باورنکردنی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این موضوع سبب شده که سامسونگ و محصولاتش علیرغم کیفیت خوبی که دارند به دلیل قیمت بالاتر مورد توجه کاربران چینی قرار نگیرند.

مطلب پیشنهادی

عینکی با قابلیت ضبط ویدئو معرفی شد
محصولی که خاطره گوگل گلس را زنده می‌کند

در سمت مقابل شرکت‌های چینی به اعداد و ارقام اهمیت زیادی می‌دهند. به عنوان مثال هم اکنون تعدادی گوشی‌ هوشمند چینی با تجهیز به رم 6 گیگابایتی در بازارهای داخلی این کشور موجود است اما این موضوع در سایر بازارهای جهانی و محصولات اندرویدی دیگر چندان مرسوم به شمار نمی‌رود. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد به منظور جلب توجه چینی‌ها نسبت به عرضه گوشی هوشمند گلکسی سی 9 با تجهیز به رم 6 گیگابایتی اقدام کند. این موضوع در حالی است که برترین و قدرتمندترین پرچمدار کنونی سامسونگ یعنی فبلت گلکسی نوت 7 از رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد!

به تازگی مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی سی 9 سامسونگ در سایت GeekBench مشاهده شده است. این محصول با کد اختصاصی SM-C9000 در سایت مذکور مشاهده شده و گفته می‌شود که به صفحه نمایشی 6 اینچی مجهز می‌شود. بنا به اطلاعات ارائه شده از سوی سایت GeekBench، گوشی هوشمند گلکسی سی 9 سامسونگ از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 652 کوالکام خواهد بود. رم دستگاه 6 گیگابایتی در نظر گرفته شده و سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در دستگاه، اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود.

گلکسی سی 9 سامسونگ

همانطور که اشاره کردیم، جالب‌ترین بخش مشخصات فنی گوشی گلکسی سی 9 سامسونگ مربوط به رم 6 گیگابایتی آن می‌شود. البته نباید فراموش کنیم که شایعات و انتشار مشخصات فنی این چنینی و نهایتا عدم پیاده‌سازی رسمی آن‌ها پیش از این بارها و بارها اتفاق افتاده است. به عنوان مثال در رابطه با رم فیلت گلکسی نوت 7 سامسونگ هم خبرها و شایعات این چنینی منتشر شده بود. بر اساس این خبرها، سامسونگ قصد داشت که فیلت نامبرده شده را به رم 6 گیگابایتی مجهز کند اما نهایتا مشاهده کردیم که فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ به رم 4 گیگابایتی مجهز شد.

بنابراین هنوز نمی‌توان به طور قطع مدعی شد که گوشی هوشمند گلکسی سی 9 سامسونگ به رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع که فبلت گلکسی نوت 7 به عنوان برترین پرچمدار کنونی سامسونگ از رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد، احتمال تجهیز گوشی گلکسی سی 9 سامسونگ به رم 6 گیگابایتی کم‌رنگ‌تر می‌شود. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که این محصول شامل چه مشخصاتی خواهد شد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟