معضل باتری گلکسی نوت 7 ادامه دارد
دردسر جدید سامسونگ: باتری گلکسی نوت 7 جدید داغ شده و شارژ خالی می‌کند!
عرضه نسخه جایگزین فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ در داخل کشور کره‌ جنوبی آغاز شده و هم اکنون چندین نمونه از نسخه‌های تعویض شده این فبلت به دست مشتریان رسیده است. طبق ادعای تعداد کثیری از این کاربران، باتری نسخه‌های تعویض شده فبلت گلکسی نوت 7 دچار مشکلات آزاردهنده‌ای نظیر داغ شدن بیش از اندازه و خالی کردن شارژ است!

1606683296_1_0.gif

سامسونگ تقریبا 48 ساعت پس از آغاز عرضه فبلت گلکسی نوت 7 چند میلیون نسخه از آن را در بازارهای جهانی به فروش رساند. در همین حین بود که گزارش‌هایی مبنی بر انفجار بی‌دلیل و ناگهانی این فبلت در فضای مجازی منتشر گردید و طی بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که نسخه‌های عرضه شده فبلت گلکسی نوت 7 دارای یک نقص فنی خطرناک است که مربوط به باتری دستگاه می‌شود و احتمال انفجار و آتش‌سوزی را به همراه دارد.

سامسونگ به محض یافتن دلیل این مشکل، عرضه فبلت گلکسی نوت 7 را متوقف و تمام نسخه‌های فروخته شده آن را فراخوانی کرد. سامسونگ طی بیانیه رسمی عنوان کرد که مسئله امنیت مشتریان این شرکت در درجه اول حائز اهمیت بوده و در همین راستا قصد دارد که تمام نسخه‌های عرضه شده گلکسی نوت 7 را مورد بررسی و در صورت نیاز به طور رایگان تعویض کند. این امر تا کنون در حال انجام بوده و سامسونگ تعویض رایگان نسخه‌های معیوب گلکسی نوت 7 را آغاز کرده است. در حالی که نسخه‌های تعویض شده یا جایگزین این فبلت در تمام مناطق دنیا به دست کاربران نرسیده، در داخل کشور کره‌ جنوبی برخی از کاربران توانسته‌اند نسخه جایگزین فبلت گلکسی نوت 7 خود را دریافت کنند. اما به نظر می‌رسد که این پایان ماجرا نباشد!

گلکسی نوت 7 سامسونگ

بنا به گزارش شبکه YTN عده کثیری از کاربران فبلت گلکسی نوت 7 که نسخه جایگزین محصولات خود را پس از فراخوانی دریافت کرده‌اند با مشکلات آزاردهنده دیگری نظیر داغ شدن بیش از اندازه بدنه دستگاه و خالی شدن عجیب شارژ باتری آن هستند! این موضوع در حالی است که سامسونگ طی توافق‌نامه‌ای به دولت کره جنوبی قول داده که نسخه‌های جایگزین فبلت گلکسی نوت 7 به هیچ عنوان دچار مشکل نخواهند بود! خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر انفجار هیچ یک از نسخه‌های تعویض شده فبلت گلکسی نوت 7 منتشر نشده اما همانطور که اشاره کردیم تعداد زیای از کاربران این محصول مدعی شده‌اند که حتی فبلت آن‌ها مادامی که شارژ متصل است هم روند معکوسی داشته و شارژ خالی می‌کند!

به نظر می‌رسد که مشکلات جدید یاد شده هم با باتری نسخه‌های جایگزین فبلت گلکسی نوت 7 در ارتباط هستند. بدون تردید اگر شدت این گزارش‌ها افزایش یابد، بار دیگر سامسونگ باید در قبال این موضوع از خود عکس‌العمل لازم را نشان داده و مشتریان خود را قانع کند. طبق آمار به دست آمده با وجود مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 ایجاد شده، عده بسیاری از مشتریان سامسونگ رغبت خرید این محصول را از دست داده‌اند. این موضوع کاملا طبیعی بوده و قابل درک است.

بنابراین با توجه به گزارش‌های اخیر منتشر شده از سوی منابع داخلی کشور کره‌ جنوبی، به احتمال زیاد مشکلات عملکردی باتری فبلت گلکسی نوت 7 حتی در نسخه‌های تعویض شده آن هم به شکل جدیدی وجود دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که سرنوشت این گزارش‌ها چه می‌شود! 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟