06/03/1403 - 21:51
پیام رسان تلگرام امکان پرداخت با تتر را فراهم کرد!
تلگرام (Telegram) از زمان تأسیس تا به حال از جمله نوآورترین برنامه‌های ارتباطی بوده است. با پیشرفت و گسترش محبوبیت و کاربری ارزهای دیجیتال، تگلرام و توسعه‌دهندگان آن نیز برای پیوستن این برنامه به فن‌آوری بلاک چین (Block Chain) تلاش کردند.

در حال حاضر امکان خرید تتر، فروش آن و به طور کلی انتقال این استیبل کوین (Stable Coin) از طریق Telegram وجود دارد. در این شبکه اجتماعی می‌توان با سرعت بالا، کارمزد پایین و امنیت کامل به معامله USDT پرداخت.

مزایای معامله تتر در تلگرام

  • امنیت بالا: در حال حاضر Telegram یکی از ایمن‌ترین شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید. این امنیت در معامله ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در آن نیز نمود پیدا کرده است.
  • کیف پول اختصاصی: توسعه‌دهندگان تلگرام برای تسهیل معامله و جابه‌جایی ارزها کیف پولی اختصاصی با نام تون اسپیس (Ton Space) طراحی کرده‌اند. در این صورت امکان نگه‌داری ارزها در محیط برنامه وجود دارد.
  • کارمزد پایین: به ادعای مدیر Telegram، کارمزد جابه‌جایی تتر در این برنامه به نسبت اکثر پلترفم‌ها دیگر بسیار پایین بوده و تا ۳ برابر کم‌تر است.
  • حفظ حریم شخصی: انتقال و معامله تتر در تلگرام بدون نظارت نهادهای متمرکز و بر شبکه بلاک چینی و متن باز تون (TON) انجام می‌شود.
  • افزایش محبوبیت و ارزش USDT: امکان معامله تتر در شبکه اجتماعی Telegram می‌تواند دامنه استفاده از این ارز دیجیتال را افزایش دهد؛ زیرا امکان معامله آن در شبکه‌ای با میلیون‌ها کاربر فراهم شده است.

برای خرید تتر در تلگرام راه های متعددی وجود دارد

در Telegram می‌توان از راه‌های مختلفی تتر خریداری کرد. یکی از این راه‌ها استفاده از یک حساب بین‌المللی و خرید USDT با ارزی مانند دلار است. یکی دیگر از شیوه‌ها معامله شخص به شخص این ارز دیجیتال است؛ بدین منظور می‌توان با یافتن یک فروشنده و توافق بر سر قیمتی مشخص به معامله USDT پرداخت.

از آنجایی که این شبکه اجتماعی از بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کند، ارز پرداختی برای خرید تتر می‌تواند BTC باشد.

شبکه های بلاک چینی و آینده Telegram

تلگرام با توسعه شبکه بلاک چینی اختصاصی تون توانست جایگاهی ویژه برای خود در دنیای ارزهای دیجیتال فراهم کند. تون شبکه‌ای متن باز و مترقی است که امکان معامله و نگه‌داری از استیبل کوینی مانند تتر را فراهم کرده است.

در این صورت پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز برای کاربران آسان می‌شود. به‌ویژه برای کاربرانی که با محدودیت‌هایی مانند انواع تحریم‌های سیاسی و اقتصادی مواجه هستند.

انتظار می‌رود که در آینده به تعداد شبکه‌های بلاک چینی و رمز ارزهای پشتیبانی شده در این برنامه افزوده شود.

خرید تتر از تلگرام، ایمن، سریع و آسان

شبکه‌های بلاک چینی عرضه شده‌اند تا محدودیت‌های مالی رایج را دور زده و راه‌کارهای تازه ارائه کنند. این شبکه‌ها می‌توانند معاملات مالی را تسهیل کرده و فرصت‌هایی برابر ایجاد کنند.

با توجه به همه این نکات، تلگرام تصمیم گرفت تا در حوزه بلاک چین ورود پیدا کرده و سطح کاربری خود را افزایش دهد.

در حال حاضر می‌توان در این برنامه با سرعت و امنیت بالا به معامله USDT پرداخت. از طرفی کارمزد شبکه تون به نسبت بسیاری از شبکه‌های دیگر کم‌ به حساب می‌آید.

در تلگرام راه‌های متعددی برای خرید و فروش USDT‌ فراهم شده است. این می‌تواند منجر به محبوبیت هرچه بیشتر برنامه و افزایش حجم سرمایه تتر شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟