در ایالت واشنگتن آمریکا
11/10/1400 - 22:50
وجود اینترنت هم مانند آب و برق هنگام فروش خانه الزامی شد
اعلام وجود اینترنت در هنگام فروش خانه‌ها در ایالت واشنگتن آمریکا الزامی شد. تصور زندگی بدون اینترنت، به‌ویژه در جریان همه‌گیری ویروس کرونا، دشوار است؛ اکنون قانونی که در ایالت واشنگتن اجرا می‌شود، این موضوع را تأیید می‌کند. این موضوع به حدی مهم دانسته شده است که نبود آن می‌تواند از دلایل فسخ قرارداد فروش باشد.

1606683296_1_0.gif

از سال جدید، فروشندگان خانه در واشنگتن ملزم خواهند شد که ارائه‌دهنده اینترنت خود را در فرم‌های امضا شده که شامل اطلاعات مربوط به عایق‌کاری و نقص‌های ساختاری است، مشخص کنند؛ البته این قانون فروشندگان را ملزم نمی‌کند که جزئیات مربوط به سرعت دسترسی، کیفیت یا ارائه‌دهندگان جایگزین را شرح دهند.

این شفاف‌سازی، آخرین مورد از مجموعه تلاش‌های قانون‌گذاران برای پاسخ به نیاز فزاینده مردم به اتصال به اینترنت خانگی برای کار، تحصیل و سرگرمی است. امکان اتصال به اینترنت در طول همه‌گیری کووید 19 که زندگی میلیاردها انسان را تحت‌تاثیر قرار داده و مردم را مجبور به قرنطینه کرده است، حتا با وجود عادی شدن نسبی شرایط، حیاتی‌تر شده است.

حتا قبل از این‌که همه‌گیری کرونا مردم  را مجبور کند بیشتر از پیش به اینترنت متکی شوند، میلیون‌ها نفر در خانه‌هایی زندگی می‌کردند که هنوز اتصال اینترنت نداشتند. کمیسیون ارتباطات فدرال تخمین می‌زند که بیش از 14 میلیون آمریکایی به سرعت پایه باند پهن (broadband) دسترسی ندارند، در حالی‌که ردیاب سرویس اینترنت BroadbandNow این تعداد را نزدیک به 42 میلیون می‌داند. بخش عمده‌ای از شکاف سیستم باند پهن در بخش‌های روستایی است، اما این کمبود به‌طور نامتناسبی به جوامع کم‌درآمد و مختلف نیز آسیب می‌رساند.

این روزها تمامی کشورها در نقاط مختلف تلاش دارند تا باگسترش شبکه اینترنت از طرق مختلف، زمینه‌های افزایش و ارتقای تحصیلات و مشاغل را فراهم کنند. دولت ایالات متحده به‌عنوان بخشی از قانون سرمایه‌گذاری 1.2 تریلیون دلاری خود در زیرساخت و مشاغل، اختصاص 65 میلیارد دلار برای گسترش دسترسی به باند پهن را تعهد داده است.

فرآیند خرید خانه به‌طور کلی، با اتصالات اینترنتی به‌اندازه سیستم‌های آب و برق برخورد سخت‌گیرانه‌ای نداشته است و قانون جدید ایالت واشنگتن به جزئیات اتصالات اینترنتی نیاز ندارد؛ با این حال نبود اتصال اینترنتی دلیل بالقوه‌ای برای فسخ قرارداد خرید است. اسناد جدید صادر شده توسط ایالت می‌گوید که خریداران می‌توانند ظرف سه روز پس از دریافت اسناد، از خرید خانه انصراف دهند، مگر این‌که از این حق خود چشم‌پوشی کرده باشند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟